Wie gebruikt er een VPN en welke , en waarom speciaal die ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is niet voor iets te verbergen , is iets voor te zien dat ik anders niet kan bekijken , als ze het zouden vrij zetten zou ik geen vpn nodig hebbenJe vooral eerst afvragen of je iets te verbergen hebt ? Ik alvast niet ...
Voor wat ik het gebruik (bv een serie bekijken van vtm) heb ik daar geen problemen mee , en ik zit steeds op wifi , wij hebben geen kabel dat naar ons huis loopt , enkel een antenne die op het dak staat en gericht is naar de antenne , dus geen satelliet wat je mss zou denken want dit werkt totaal nietDit is handig om te weten:
VPN kan voor een trager internet zorgen, omdat je surft via een omweg: via de server van de VPN-aanbieder. Webpagina’s bezoeken zal meestal vlot verlopen, maar grotere bestanden downloaden of video streamen kan merkbaar langzamer gaan of haperen.
NordVPN is beperkt aan toestellen , (6), Surfshark heeft geen limiet aan toestellen, is ook iets goedkoper dan die NordVPNVpn- aanbieders, kijk daar eens op ik gebruik nord vpn