Status
Niet open voor verdere reacties.
error

error

geloof je wel IVAN.maar toch zeggen de websites.dat het probleem bij mij ligt.want andere mensen hebben dat niet.heb er afgegooid en trug opgezet.helpt ook niet.heb gaan zien bij systeem herstel.maar kan nie ver terug.kon je bij XP wel.VISTA niet zeker.
groetjes
 
error

error

1. Disable script debugging (open Internet Explorer -> Advanced menu -> Browsing section ->
mark 'Disable Script Debugging' so that there will be a tick in the check-box)

2. Download all the latest Microsoft Windows updates

If the you still keeps on getting the error, :
1) Close the client if it's running.
2) Uninstall it.
3) Delete all temporary internet files. This can be done in browser by choosing "tools -->
internet options --> delete files / including offline content.
4) Restart the PC
5) Disable the use of proxy servers (open Internet Explorer -> Tools ->Internet Options -> Connections ->
Lan Settings -> Untick "Use proxy server for your Lan")
6) Re-download and re-install the client.
dit is een van hun antwoorden.en heb dit ook al gedaan.denk dat alles juist staat.
groetjes
 
Bij vista is de beveiliging met sp1 verhoogd.
Misschien moet je met internet explorer eens naar extra/internetopties.
Het kan zijn dat je cookies moet toestaan die nu geblokeerd worden.
Kijk eens naar de tab "privacy" waar die instellingen, als die hoog staat kan het voldoende zijn dei normaal te zetten.
Op mijn pc stond die op max na diverse updates te doen, zomaar vanzelf.
Ga ook eens op de knop "websites" klikken en zet daar het adres in van de site die je wil toestaan, of niet wil toestaan.
 
error

error

heb de cookiies op het laagste gezet.maar helpt nog niet.dat van websites snap ik nie goed.
wil ik mms eens video maken van mijn internetopties?
groetjes
 
error info

error info

heb de website op ne andere pc geladen en alles werkte perfeckt.zodus het ligt aan mijne pc
groetjes navarro
 
nieuwe foutmelding nu

nieuwe foutmelding nu

heb internetopties bij advanced staandard ingesteld en nu krijg ik dit .en de website werkt!wou video uploaden maar dat ging niet.daarmee printscreen dan maar.
groetjes
 
Verplaatst, je bericht is eigelijk het vervolg op dit onderwerp, los van hjt.
Dus de veiligheid terug verlagen naar het niveau van voor sp1 werkt, maar nu zit er nog een kleine fout in.
Blijft dat als je nog een keer naar de site gaat en opnieuw aanmeld daar?
Kan je wat meer vertellen over wanneer juist die nieuwe foutmelding gaat?
 
geef het op

geef het op

je mag dit sluiten.geef het op .niemand vind ik ook niet.tis natuurlijk ergers een instelling.maar hoeft niemeer.hoe meer ik zoek en doe hoe slechter pc werkt.gewoon pc verkopen en gedaan ermeer.
groetjes navarro
 
Heeft zoals Ivan reeds heeft gezegd, het heeft niks met je pc te maken, waarom probeer je Firefox is niet om naar die site te gaan.
 
pc

pc

heeft wel met mijn pc te maken.op ne andere pc lukt het wel.en ik werkt trouwens met firefox.heb ook geprobeerd met internetexplorer.en daar krijg ik andere fout melding.je kunt alles zien in mijn post video en printsreen
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan