Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
weet niet of het de juiste plaats is.maar tis omdat ik vista heb dat ik het hier post.
The requested URL /HTMLLayout/htcmd.html was not found on this server.

weet iemand hier raad mee.dat is ineens gekomen.denk ik.geraak niemeer in acounts.pfffffffffffffff leve vista:yahoo:
groetjes navarro
 
weet niemand raad? heb er een filmke van gemaakt.maar weet nie hoe dat op forum te krijgen
groetjes navarro
 
fout

fout

dit is een pokersite.alles werkt perfreckt.maar als ik dan op acount klil of cashier.krijg altijd die fout melding.heb al unistall gedaan.en terug erop gezet.maar helpt ook niet.
groetjes navarro
 
fout

fout

heb camstudio op pc staan.maar weet niet goed hoe ik dat moet gebrijken.anders kon ik laten zien wazt er gebeurd.
groetjes
 
Ik denk dat het probleem op de site is als je kijkt naar HTMLLayout/htcmd.html
 
error

error

nee het ligt niet aan de site.ben al in contact geweest met hun.heb dat in gans dat netwerk.
groetjes
 
Op heel net is niets te vinden van je probleem met HTMLLayout/htcmd.html
 
error

error

weet het heb ook gezocht.das ineens gebeurd.word echt gek van vista.vanaf dat ik eens vista servicepack 1 erop gezt hebt.niks anders als problemen.pfffffffff
groetjes
 
camstudio

camstudio

is er ergers een nederlandse handleiding te vinden van camstudio?dan kan ik dit eens laten zien aan de sites of aan je.want ik krijg de filmkens nie goe opgeslagen of per mail door te sturen.
groetjes
 
Daarmee kan ik je niet helpen, maar deze is met nederlandstalige uitleg.

Om op het forum een filmpje te zetten wel omzetten naar zip of rar bestand.
Je kan hier en op nog veel meer plaatsen vinden, je kan winzip, 7zip, zip genius of nog meer compressietools gebruiken.
Als het probleem pas na sp1 begonnen is kan je eens systeemherstel doen naar een datum van voor sp1.
 
error

error

heb je progamma gebrijkt.nu vind ik teminste mijn filmke terug pfff.met camstudio niet.ben te lomp zeker(lachen)nu nog de film hier kunnen plaatsen lol.hij is 912kb groot.groetjes en thx
 
error

error

hier nog een voorbeeld.op dit filmke zie je iets meer.geraakte bijna binnen.die 2 pokersites zijn van het zelfde netwerk.
groetjes
 
Is geen fout op je pc hoor, zoals ik al zij is het de fout op de website.
De pagian waar naar hij zoekt bestaat niet of ontoereikbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan