Varia VHS-banden op DVD zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb het programma KONIG usb 2.Video-Grabber aangeschaft en geïnstalleerd. Ik weet niet hoe het moet gebruikt worden en heb niets van informatie gevonden op het net. Zou er iemand mij kunnen helpen aub? Groetjes.
 
als dit met bepaalde hardware gekomen/aangekocht is zie:


U geeft de verkeerde beschrijving "
Het moet "KONIG usb 2.Video-Grabber" zijn.

 
zoals je al gemerkt heb zijn er veel van die spullen op de markt ... echt een juiste handleiding bezorgen aan de hand van een minimum van gegevens is onmogelijk of zeer moeilijk ...
"Google is your best Fiend" ...
 

Bijlagen

  • konig-csusbvg100-leaflet.pdf
    1.5 MB · Weergaven: 126
  • VGRRU100BK_MAN_COMP_0618_low.PDF
    9 MB · Weergaven: 114
je dient in het bezit te zijn van een vhs speler waarop je de grabber aansluit ..deze dien je vervolgens ook aan te sluiten aan je laptop of desktop ..op je computer verschijnt dan een schermpje van de video grabber
start nu het afspelen van de vhs speler
je zou de video nu moeten zien afspelen op je beeldscherm ...
let op je verkrijg op de computer een mpeg bestand ..deze dien je nadien om te zetten wil je de video bestanden ..

bezie het filmpje.. vanaf een minuutje of 4
*hier word nu een Mac pc gebruikt maar is dezelfde werkwijze voor een Windows pc
 
Hardware is een groot woord hé ... het is een verloopkabeltje om de video-uitgang van een VHS-speler te verbinden met de USB-ingang van een PC. En dan heb je inderdaad 'recording software' nodig op je PC.
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat TS nu precies 'gekocht' heeft.
 
Ze verkopen die software bij mijn weten niet los. Je koopt die hardware, en de software is daarbij. Het ene is zinloos zonder het andere... dus ik hecht persoonlijk weinig geloof aan de aankoop van die software.
 
indien hij deze nieuw zijnde heeft aangekocht dan werd deze "software"voor de eenvoudige omzetting en bewerking meegeleverd ..en tevens ook de Nederlandstalige handleiding ..volgens bol.com

*heeft hij deze echter overgenomen van een ander dan heeft hij wellicht niet alles verkregen !
 
indien hij deze nieuw zijnde heeft aangekocht dan werd deze "software"voor de eenvoudige omzetting en bewerking meegeleverd ..en tevens ook de Nederlandstalige handleiding ..volgens bol.com

*heeft hij deze echter overgenomen van een ander dan heeft hij wellicht niet alles verkregen !
Alles is in orde hoor. Ik heb dit programma gekocht en geinstalleerd, maar weet gewoon niet hoe ik met dit programma moet werken om de banden over te zetten op dvd.
 
bericht 8 geeft je toch de duidelijkheid mijn gedacht ...
en tevens indien jij deze gekocht heb zoals je beweerd dan zit er een Nederlandstalige handleiding bij ingesloten !..
 
Dat is een boterham waar je je kan aan verslikken. Zoiets via een site uitleggen, lukt niet.
Je zal het met de meegeleverde handleiding moeten doen.
Je mag gerust stellen dat je niet binnen de paar weken iets zult presteren die toonbaar is. Zo een programma vraagt goede kennis van wat er zo al moet gebeuren. Dus niet zomaar over en weer een paar lijntjes op papier zetten.
Begin dus maar te lezen met de computer bij de hand om stap voor stap u alles eigen te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan