Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
U geeft de verkeerde beschrijving "als dit met bepaalde hardware gekomen/aangekocht is zie:
Konig Electronic CMP-USBVG6 - USB Video grabber handleiding
Bekijk en download gratis de Konig Electronic CMP-USBVG6 - USB Video grabber Video bewerking handleiding (pagina 1 van 69) (Nederlands, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Spaans, Turks, Deens, Zweeds, Noors, Fins). Ook voor ondersteuning en handleiding per email.www.gebruikershandleiding.com
Het is dit niet wat ik wens Qtex. Dit is een progje dat ik heb gekocht. Ik heb het volledig geïnstalleerd, doch weet niet hoe het programma werkt en op internet vind ik van dit programma geen beschrijving hoe ik er mee moet werken.bezie het volgende eens .. KONIG USB 2.0 VIDEO GRABBER DRIVER DOWNLOAD (2020) (sta-archive.com)
Aan het programma heb je niets als je de bijbehorende hardware niet hebt.Ik heb het programma KONIG usb 2.Video-Grabber aangeschaft en geïnstalleerd.
Alles is in orde hoor. Ik heb dit programma gekocht en geinstalleerd, maar weet gewoon niet hoe ik met dit programma moet werken om de banden over te zetten op dvd.indien hij deze nieuw zijnde heeft aangekocht dan werd deze "software"voor de eenvoudige omzetting en bewerking meegeleverd ..en tevens ook de Nederlandstalige handleiding ..volgens bol.com
*heeft hij deze echter overgenomen van een ander dan heeft hij wellicht niet alles verkregen !