User logt uit & geluid in uitlog veranderen of in ieder geval uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Sorry voor het lange afwezig zijn geweest,boeltje loopt iets beter nw hdsk erbij nog nie ideaal opstart vanaf M..fat 32 maar daarover later als jullie 't nog wille aanhore,ook en dat is'n plus : leer ik nog steeds elke dag,ben er sowieso van overtuigd dat dit proces tot aan je laatste ademstoot doorgaat
Maar ik kan niet vinden hoe ik dat automatisch uitloggen uitzet..& dat vreselijke geluid van winxp = ook niet iets waar ik me op verheug ; elke keer weer..

Voor de rest alle goeds ,

groet Simon
 
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met automatisch uitloggen. Mogelijks wil je je computer afsluiten in plaats van uit te loggen voor een andere gebruiker. Indien dit zo is, ga naar start en klik met de rechtermuisknop op het uitloggen. Selecteer daar dan afsluiten.
Als je een ander geluid wil selecteren voor iets, ga dan naar configuratiescherm en selecteer daar Hardware en geluiden. Volg het scherm naar systeemgeluiden en selecteer de applicatie waarvan je het geluid niet goed vind. Kies daar een ander geluid voor.
Hopelijk is de werkwijze juist. Het is al een tijdje geleden dat ik nog een XP onder handen had. Maar geen nood, er zijn er genoeg hier die U ook verder kunnen helpen in XP.
 
uitloggen

uitloggen

Hoi,

Heb sinds gistere'n useraccount aangemaakt met wachtwoord.
Nu elke keer da'k computer ff niet gebruik moet ik mn ww invoeren,hoor ik dat vreselijke geluid weer : daar ben ik al geweest maar nog niet't uitlog account uit gezet wel bij exit&opstart.
Dus na paar minuten idle gaat mijn account op slot waar verander ik dit??
grt Simon
 
Is dat de enige optie??
Dan heb ik 'nieuwe harde schijf van my com seagate 2terra als ik die vanuit mijn comp.aanklik verschijnt bericht van Windows en word gevraagd of ik foutmelding wil versturen of niet : beide opties zorge ervoor dat al mijn buroblad iconen ff tijdelijk volledig weg is verdwijnen,de te openen hdsk verdwijnt ,mail die (was er mee bezig) weg is en 'n soort halve systeem restart teweeg brengt !
Zal de foutmelding ff erbijzette zo. Groet Rein
 
windows explorer has encountered a problem and needs to close..

windows explorer has encountered a problem and needs to close..

Hoi,

Gebeurde mi. out of the blue;ben wel bezig mijn computer te ordenen,dus de desbetreffende nwe harde scijf is op kleine 400gb na vol wel steeds netjes gedefragmenteerd en tune up utilities 2012 als ook ccleaner gebruik ik regelmatig !
Mijn O.S, staat nog (sorry) op de m scijf : heb'n partitie van 47 gb gereserveerd ( heb al poging gewaagd maar draait nog niet moet nog'n hoop installeren op de D.scijf dat is de desbetreffende hdsk.
Als ik bij mi computer de d disk aanklik is er nog nix aan de hand op't moment dat ik'n map wil openen krijg ik bovenstaand bericht
De M.scijf is 'n 299gb schijf uit'n werkende computer toen paar weken geleden mijn maxtor van 240gb door windows en andere recover progammatjes instabiel werd bevonden waren de rapen gaar,bijna tegelijkertijd begaf de printplaat van mijn externe WD van halve terra 't ook,niet helaas zoals zovaak de adapter of het usb gedeelte nee er is wat uitgebrand op de printplaat van de WD dus als iemand weet waar je zo'n printplaat kunt verkrijgen of er nog 1tje heeft liggen hou'k me aanbevolen ! Zijn alle printplaatjes aan de onderkant va'n hdsk gelijk;bedoel zelfde voeding 5 & 12 volt gedeelte?
Heb'n externe hdsk uitlezer daar gaat het lampje v/d adapter direkt uit als ik de WD probeer aan te sluiten en doet nix..

Nu 't errorraport :
code 0xc0000005
flags 0xc0000000
record 0x16x0
adress 0x9x03992847
syst.info win nt 5.1 build 2600 cpu vendorcode68747541-69746e65-44d4163 dan sla ik wat over en staat er :
M:docume~1\SIMON~1\LOCALS~1TEMP\39d_\app compact.bxt
Enig idee??
Hoor je,

groet Simon
 
Okay,sorry ! Geluid was gistere opgelost door eerste reaktie.
Useraccount moest ww uit = gebeurd maar nu het nieuwste,dat is dus bij map openen D schijf gebeurt het beschrevene !
De aanleiding was het min of meer gelijktijdig overlijden of doodziek zijn van mijn hdsk's waarvan de interne de O.S. herbierg.. Da's alles !
Wil alleen weten of je dat error gebeuren eruit kan krijgen !??!

grt Simon
 
Niet om het één of ander, maar soms heb ik wel eens een taalprobleem met een Belg.

Maar jij kan er ook wat van.

Ik als gewone simpele Hollander kan het verhaal ook niet helemaal volgen.
 
Ik geloof dat je het inlog/uitloggeluid wilt uitschakelen? Welnu, dat kan als volgt in Windows XP. Ga naar Start --> Configuratiepaneel --> Geluiden en Audioapparaten. Klik daar op het tabblad 'Geluiden'. Scroll naar 'Windows afsluiten' en 'Windows starten' en verander deze beide naar 'geen'.

Ik hoop dat ik je vraag zo goed heb begrepen...
 
Hoi,

Jaa , hardstikke bedankt voor wat betreft geluiden en account !
Wat is er mis dan met mijn nederlands ?? Vind het belgisch?vlaams vaak veel mooier en warmer zeker gezien het woordgebruik !
Zal het nog'n keer proberen :

Ik open mijn pas aangekochte d dsk , als ik explore doe dan krijg ik gelijk een fout melding van explorer zoals ik beschreven heb !
Het is dus onmogelijk op mijn hdsk een map te openen zonder de foutmelding te krijgen met twee aanvinkmogelijkheden om microsoft in te lichten over deze error (zie tech.data in eerdere mail) maakt niet uit welke ik aanvink allebei veroorzaken ze klaarblijkelijk in 'n kleine systeemcrash nl: alle desktopicons verdwijnen tijdelijk alsook heel even het desktopscherm zelf.
Mail die ik bijna af had : gone !
Geopende progamma's sluiten scherm vibreert en is onstabiel en nieuwe muisklik duurt voor deze word uitgevoerd..!
Wat kan dit euvel zijn ??
Wat veroorzaakt dit en vooral hoe genees ik deze omissie??
Wat ik nu dus doe is de melding van microsoft afdeling errorraportage maar wegschuiven naar 'n hoek op mijn scherm en niet aanvinken..


Fijne zondag,

groet Simon
 
Laatst bewerkt:
Hmm, vreemd probleem. Ik denk dat het een fout is in Windows, Explorer is toch wel een belangrijk onderdeel en hóórt niet te crashen. Als ik jou was zou ik een back up draaien en een herinstallatie.
 
Beste Timo,

Ik kom op gevaarlijk terrein , dat ben ik me bewust , ge tegenwoordig voor mindere problemen het register in..
Wat ik begrijp is dat er ergens in mi registry een sleutel staat die overeenkomt met het genoemde probleem !
Onderaan in het errorraport word verwezen naar de locatie : dat is M (c) die stant nog uit de computer van dochter buurvrouw
Dat is'n 200gb maxtor,bijna dezelfde die't bij mij begaf dus , bovendien wist ik niet dat deze schijf,althans de helft fat 32 is ipv. ntsb was't toch?
Op mijn nwe schijf staat al'n beginnetje,ga backuppen en dan met frisse tegenzin een nieuwe installatie doen , hoewel ik - ondanks alle tegen argumenten - altijd meer zal blijven hebben en de voorkeur blijven geven aan repareren !
Voor mijn gevoel komt zo'n formateeraktie het overeen met je dame dumpe'nieuwe verse'installatie doen..of iets wat ze uithaalden tijdens de oorlog ; formateren ! Ben meer van de onatie , maar goed iedereen is anders !!
Mijn leeftijd speelt zeker en wis ook steeds meer een rol : heb wel wat anders en veel leukers te doen dan steeds weer maar 'n verse en dan bedoel ik met de comps en ja met die vrouwen tsjaa als ze d;r ook bij is dan is vers in deze context misschien zo gek nog niet !
Op de comp blijf ik het een lompe , in de meeste gevallen totaal overbodige,zinloze en wrede aktie vinden..!!
Als iemand weet hoe ik de sleutel in het foutbericht kan verversen daar ben ik helemaal voor , heb't alleen nog nooit zelf geflikt maar sowieso wil ik dat gedeelte helemaal beheersen.
Ook is geen enkele nieuwe installatie per definitie gevrijwaard van dezelfde problemen kan s'avonds al weer gebeuren of volgende week zolang je niet naar de bron van het probleem gaat en deze sleutel of hotkey ed. vervangt en weer vers is mijns insziens !
De verse installatie optie (nog 1 dan kap ik) is net als de huidige geneeskunde : symptoonbestrijding en niet ook tegelijkertijd de bron (psyche in relatie tot fysiek) zonder deze multidiciplinaire aanpak blijf je aan de pille !
Bij computers blijf je opnieuw installeren ook omdat je niet zijn besturingssysteem (psyche) aanpakt maar kiest voor symptoonbestrijding nieuwe windows erop en klaar..!!
Vind ik dus iets van weer een halve dag of meer weggegooid en ik zit al 8 minuten in de 2e helft .. Meestal , bijna altijd spelen we gelijk dat word dan verlengen en evt.strafschoppen dus ben nog niet klaar maar heb een bloedhekel aan dat gebeuren..
Wil ook Linux erbij installeren voor de ervaring maar ben meer van de reparatie dat heb je wel zolangzamer in de gaten !
Zal in dit geval wel verder gaan met het OS op de D schijf en een volwaardige paralelle installatie van xp zodat no matter what er meestal wel een goed draait.
In ieder geval weer bedankt,fijne dag,

groet Simon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan