Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bedoel je soms dat je de Windows 10 upgrade binnen een server domein wilt starten ?
indien je dit bedoelde dan lees je best het volgende artikel door ... Windows 10 upgrade binnen server domein. *lees ook de tips die men daar aanreikt !
En vanwaar komt die computer? Is die van je werkgever? Zoja, dient de IT dienst daar over de upgrade naar Windows 10 te beslissen. Dat is alleszins wat ik zou willen (niet dat ze daar altijd rekening mee houden... )
geduldig wachten en niets afbreken ...ik heb hier al zeker 20x een upgrade dienen te doen op anderen systemen die hier binnen gebracht worden ....1x heb ik hier hetzelfde scherm als dat van u gekregen en het duurde welgeteld 30 minuten vooralleer de 100% bereikt was terwijl deze dus op 99% aangaf dat het percentage voltooid was was de pc tevens nog alles aan het wegschrijven !
*wees dus geduldig en onderbreek niets ...!
geduldig wachten en niets afbreken ...ik heb hier al zeker 20x een upgrade dienen te doen op anderen systemen die hier binnen gebracht worden ....1x heb ik hier hetzelfde scherm als dat van u gekregen en het duurde welgeteld 30 minuten vooralleer de 100% bereikt was terwijl deze dus op 99% aangaf dat het percentage voltooid was was de pc tevens nog alles aan het wegschrijven !
*wees dus geduldig en onderbreek niets ...!
Toch niet,ik ben nog altijd zoekende.
Nu bezig met installeren,staat op 95% gestart om 10:15.
Ben bijna zeker dat het stopt op 99% en daar blijft staan.
betreft het om een upgrade te gaan ...sinds build versie 10586.420 is het mogelijk om ook een verse installatie te doen vanaf een dvd of usb stick ... men dient dan gewoon over een legale Windows 7 -8 -8.1 -10 licentie te beschikken ... heb dit hier al meerdere keren toegepast via VMWare met een Windows 8 licentie ( ooit aangekocht voor 25€)
Halo Digi, ik heb bij een computer 14 uur moeten wachten op de 100% , dus geduldig wachten , die pc heeft heel de nacht voorgedaan en tegen 10 uur morgens was hij aan het installeren. Suzy
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.