Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Als ik de pc soms afmeldt dan krijg ik de boodschap pc niet uitzetten pc wordt geconfigureerd,
dan gaat dit tot ongeveer 30% en dan val de pc uit.
Bij volgende opstart staat er bij nieuwe meldingen de updates zijn voltooid.
Zijn die dan effectief volledig daar het maar tot 30% gaat?


greets

ed
 
Dit is normaal.

Er klopt alleen iets niet, je zegt: "Bij volgende opstart staat er bij nieuwe meldingen de updates zijn voltooid."

Als het goed is moet de teller dan eerst van 30% naar 100% lopen voordat je deze melding krijgt.
 
hoi Lana,

nee hij valt uit op 30%, misschien is hij zo rap dat ik de rest niet zie,
maar heb het toch al een paar keer voorgehad,
nl moet hij naar 100 gaan weet ik; maar doet hij niet,
misschien telt hij tijdens het afsluiten onzichtbaar verder??
 
misschien telt hij tijdens het afsluiten onzichtbaar verder??

bij 30% zou hij moeten herstarten en niet uitvallen ...
indien deze uitvalt zoals jij beweert dan denk ik eerder aan een lege batterij ...indien het hier om een laptop gaat !
maar hoe dan ook zou hij na het herstarten moeten verder gaan met het configureren van de updates ...
m.a.w. hij zou moeten doorgaan tot de 100% behaald is en dan start de pc ook daadwerkelijk door op ...

kijk eens bij de geschiedenis van de update's of deze dan ook geinstalleerd zijn ...ik betwijfel dit echter.
 
Hij stopt bij 30% daarna schakelt de pc uit en start opnieuw op. Daarna loopt het verder van 30% naar 100% en krijg je een melding dat de updates zijn voltooid.
 
wacht, wacht, het is als ik de laptop uitschakel krijg ik soms de melding niet uitzetten bezig met configureren en op 30 valt hij uit,
bij volgende opstart bv, volgende dag, zie ik bij meldingen updates zijn geinstalleerd
er staat
Definition Update for Windows Defender - KB2267602 (Definition 1.211.444.0)
installatie is mislukt,
dit staat bij vele updates onder de geschiedenis van updates
 
als de update's opgehaald werden en vervolgens ook geinstalleerd werden dan dient deze soms eerst nog te worden weg geschreven ( configureren ) je krijgt dan een melding om het systeem te herstarten !
je mag het systeem echter niet afsluiten !
hier ga je dus de fout in !
 
bij volgende opstart bv, volgende dag, zie ik bij meldingen updates zijn geinstalleerd
er staat
Definition Update for Windows Defender - KB2267602 (Definition 1.211.444.0)
installatie is mislukt,
dit staat bij vele updates onder de geschiedenis van updates

dit is dus omdat jij de laptop het commando heb gegeven om af te sluiten en niet om te herstarten !
 
heb nog nooit een melding gekregen om mijn systeem te herstarten
bij xp bv of 7 en 8 ging hij toch de updates ophalen en installeerde die dan, het duurde een tijdje tot alles binnenwas en dan viel de pc uit, als ik op voorhand besloot om de pc af te sluiten
 
als ik nu gewoon wil stoppen met werken en besluit te laptop af te sluiten, dan zegt hij zelf niet afzetten maar het commando is reeds voordien gegeven ook al had ik geen weet van updates, hij gaat dan tot 30 en valt dan uit
ik kan toch niet op voorhand weten dat er updates gaan komen als ik de pc afzet
 
ik kan toch niet op voorhand weten dat er updates gaan komen als ik de pc afzet

ik maak de gewoonte om zelf na te gaan of er mogelijk update's zijn binnen gekomen en of er dient herstart te worden ...
indien ik deze herstart uitstel dan zal de pc (Windows 10) zichzelf na 3 daden herstarten om als nog het configureren te laten vol trekken !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan