Windows 10 updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
weet er iemand hoe ik dat kan uitzetten dat ik zeven dagen moet wachten of 1 in de geavanceerde opties, en waarom kan ik windows niet elke dag naar updates laten zoeken.

zie foto

bedankt


5d139a394e9a4-updates.png
 
Dat is nu niet ingesteld bij u, hij zegt alleen dat je de mogelijk hebt als je daarop klikt om je updates 7 dagen uit te stellen.
Windows controleert wel geregeld of er updates zijn. Bij u staat er dat hij dit om 17.21 heeft gedaan, dus heel recent.
 
zolang je er niet op klikt word er dagelijks naar updates gezocht ...je dient wel onderscheid te maken betreffende de update's en dan bedoel ik indien je de Windows Defen,der gebruikt dan word er dagelijks naar deze definitie update's gezocht ..
zo heb je ook kwaliteits update's deze geven je steeds een andere build ..
de stuurprogramma update(s en de overige update's komen dan enkel als deze benodigd worden ..
zag juist dat Cve al reageerde terwijl ik het bericht aan typen was ..hij heeft het dan ook bij het rechte eind..
 
Bedankt beide, maar ik heb er al eens op geklikt in in de geavanceerde instellingen op morgen geplaatst
moet ik nu nog iets veranderen
daarna heb ik windows op updates laten zoeken
de kwaliteits update's deze geven je steeds een andere build dat is zodat er nu eens is gebeurt van 1809 naar 1903, maar dit wordt toch voordien altijd medegedeeld op allerlei sites,nietwaar.
En ik gebruik alleen windows defender en malwarebytes
wederom pijn+++
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan