Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Nu al twee dagen een Update zoals in de hoofding vermeld.
Uiteraard heb ik de foutmelding ge-Googled en -tig probeersels gedaan.
Een suggestie was om het manueel te downloaden, wat ik ook heb gedaan. Twee maal zelfs: ééns met de 64-bit en ééns met de 32-bit versie.
Microsofts besluit: we vinden het gerelateerd programma niet op je PC..!

Is het niet mogelijk één Update te weigeren en nadien verder te doen?
Is Office vers her-installeren een oplossing, zodanig dat deze Update niet meer komt (als het er in zit, natuurlijk).

Wat kan hier gedaan worden?

WW

Update-Word.jpg
 
de gewone update's lukten wel het is dus enkel deze van de Office 2010...
vraagje staat dan ook het vinkje aan bij update's van andere Microsoft producten ontvangen tijdens het bijwerken van Windows .
**een repair van de Office kan het probleem ook verhelpen want de Office is meegenomen van uit de upgrade Windows 10 home >de pro
 
Waar zou dat vinkje staan? Vroeger heb ik ooit bevestig dat ik de Office updates wens.
Maar het rare is dat een manuele download resulteert in Windows dat zegt dat ik geen relevante Office heb...
 
ga naar bijwerken en beveiliging >Windows update >geavanceerde opties en bovenaan zie je dan de optie vermeld staan "update's van andere Microsoft producten ontvangen tijdens het bijwerken van Windows ." hier zou dus het vinkje moeten aanstaan.
 
Yep. Het staat er wel degelijk. Wacht ik nog wat af - of delete ik Office en herinstalleer het terug? Noteer dat het eigenlijk pas van eergisteren ge-her-installeerd was. Wel vóór de Update kwam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan