Windows 10 update assistent van HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ieder dag komt dat terug dat ik de HP assistent moet updaten maar het lukt nooit
weet iemand hoe ik HP kan bereiken om dat te melden
ook dat lukt niet of vind ik toch niet
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    29.9 KB · Weergaven: 86
  • 2.JPG
    2.JPG
    57.2 KB · Weergaven: 94
u
Vind jij die assistent dan nuttig ?

M.I. doet die niet veel meer dan je bij tijd aansporen om online inkt te bestellen

de driver update staan er niet meer in dat vind je in Windows update maar de Bios update als er een nieuws is die vind je daar wel in verder vind je nog de staat van acu of een bericht van hp ,zelf info over de garantie van je product het is beter dan niets vind ik wel !!
 
Ik heb 2 HP printers hier staan, 3 desktop PC's en 3 laptops van HP ... éénmaal geinstalleerd en onmiddellijk weggegooid - nooit gemist.
Drivers worden wel op een andere manier van update voorzien en die boodschappen vond ik enkel storend.
 
Ik heb 2 HP printers hier staan, 3 desktop PC's en 3 laptops van HP ... éénmaal geinstalleerd en onmiddellijk weggegooid - nooit gemist.
Drivers worden wel op een andere manier van update voorzien en die boodschappen vond ik enkel storend.
en die Bios update wand mijn oudst laptop was wel nodig dat dat geüpdatet is geweest hoe doe je dat dan
 
Wij hebben ook de HP Support Assistant geupdate, doe je dat via de rode button rechtsboven waar staat dat er een nieuwe versie is kun je het vergeten dat gaat niet lukken en krijg je een melding dat het programma niet kan worden uitgepakt. Meld je aan met je HP account en open de dashboard pagina, ga naar de button 'Drivers' en open deze allemaal door op het kruisje te klikken. Geheel onderaan staat de HP Support Assistant, klik op downloaden en installeren. Je oude versie word verwijderd en de nieuwe geinstalleerd.
 
HP Pavvlion 500-115eb
doet updates maar niet die assistent
en het is deze die zou moeten gaan f anders ergens kunnen verwijderen
maar ondanks alle tips kan ik het niet verwijderen
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    18.6 KB · Weergaven: 62
@georguy Probeer het zo te begrijpen : het is niet omdat de Windows Update funktie zichzelf niet elke keer update dat ze geen updates voor Windows en/of Office binnenhaalt.

Zo ook hier ... het lijkt dat die assistent gewoon zijn werk doet maar zelf geen update nodig heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan