E-mail telenet inbox

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Als ik mijn browser firefox opende kreeg ik de melding dat hij bezig was met een update van de laatste versie, duurde niet lang.
Ik ging naar mijn yahoo mail om mijn mails te lezen geen probleem,
ik ging naar de telenet inbox, ik kon alleen maar de titels lezen en ook alleen maar de titels van mijn aangemaakte mappen en de inhoud ervan ook alleen maar de
mails maar ik kon geen inhoud lezen aan de rechter zijde, volgens mij ligt het aan de update van Firefox.


Als ik in Chrome naar telenet webmail ga kan ik wel alles lezen.

Kan ik die update ongedaan maken, maar ja hij gaat de volgende keer dan toch terug updaten en ik moet toch ook mee zijn met de nieuwste beveiligingen die ze maken.
Wat doe ik hieraan aub.

Ik heb dit staan van extra beveiliging:

1718220368185.png


ps

het werkt wel bij een privé venster

groetjes

Ed
 
Laatst bewerkt:
ik heb de nieuwste versie nl 127 het probleem is begonnen na de upgrade, ik heb al eens al mijn blokkers uitgezet en het heeft geen zin,
wel raar dat het in een privevenster werkt en in chrome ook,,
 
probeert dit eens ik denk dat het zelfde is als resetten

Firefox opfrissen​

  1. Klik op de menuknop
    Fx57Menu
    , klik op Help en kies Meer probleemoplossingsinformatie.
  2. Klik op Firefox opfrissen en daarna in het bevestigingsvenster dat wordt geopend op Firefox opfrissen. Firefox sluit om op te frissen.
  3. Als Firefox gereed is, toont een venster uw geïmporteerde gegevens. Klik op de knop Voltooien. Firefox wordt geopend.
  4. Selecteer of u wilt dat Firefox alle of sommige vensters en tabbladen herstelt en klik op de knop Beginnen!.
je vind het hier wat hier boven staat https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren
 
aat dit mijn firefox instellingen en mijn bookmarks allemaal niet verwijderen en mij een naakte browser teruggeven, daar heb ik schrik van
ja dus lees ik net
dan moet ik nog mijn extensies gaan opschrijven dit zal voor morgen zijn
ik laat je iets weten

marcel
 
Telenet probleem heb ik gevonden
Het was Bitwarden password manager.

Moet ik nu echt al mijn paswoorden een voor een gaan opnieuw invoeren in een ander password programma ( ik ken eigenlijk geen ander) of kun je dit soms importeren van het ene naar het andere programma.
Of moet ik eens mailen naar de firma van bitwarden, of hem verwijderen en de laatste versie installeren, ja tuurlijk na een back up van mijn pas woorden.
Of wachten op een nieuwe Firefox upgrade?
 
Je start FF niet op.
Je profielmap staat in Users\NAAM\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles
De "Profiles" map kopieer je, ik zip die meestal.
Of je kopieert alles: Mozilla\Firefox\Profiles naar een map of een archief (zip, rar...)
Of een image maken, kan je het later ook weer uithalen...

Dat tooltje weet ik niet meer, gebruik ik zelf niet. Was dat FVD speed dial? Staat wrs op je laptop.
FVD blijkbaar weer niet meer veilig. Is vroeger ook eens geblokkeerd geweest door Mozilla, vanwage privacy spyware.
Terug toegelaten, zit nu blijkbaar weer spyware in. Weet niet of nog beschikbaar is.
 
Het was Bitwarden password manager.
Moet ik nu echt al mijn paswoorden een voor een gaan opnieuw invoeren in een ander password programma ( ik ken eigenlijk geen ander)
Misschien eens aangeven wat het probleem was met die Bitwarden ? Zeker niet overzetten naar andere, want Bitwarden is gewoon de beste van allemaal ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan