E-mail Taboola Ads

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het Outlook programma van mijn echgenote komen veel emails binnen van Taboola . Hoe kan ik deze vervelende advertenties waar mijn echtgenote niet om gevraagd heeft definitief verwijderen . Ik ben al in het Configuratiescherm gaan kijken of ik daar Taboola kan vinden maar niets .
Men raadt mij aan op Spyhunter te downloaden om deze PC infectie te verwijderen .
 
je kan ook een 'ad blocker' (blokkeert advertenties oa) voor je bowser:


scrol naar beneden, dan kan je die kiezen in functie van de gebruikte browser:

1693656247484.png


je kan deze GRATIS Tool eens downloaden en uitvoeren, het is ADWcleaner een add aware cleaner ....
ik gebruik uBlock Origin ook, en heb nergens last van ....
en hopelijk verwijderd de tool ook de vervelende Taboola.
 
Ik gebruik een AD Blocker maar of die ook in een emailprogramma zoals outlook zijn werk doet betwijfel ik . Ook heb ik Malwarebytes Premium 4.6.0. in gebruik en ADW cleaner heb ik ook zijn werk laten doen , zonder resultaat .
 
En maar blijven hameren op die email zonder advertenties...
Kijk, installeer een adblocker, zelf gebruik ik Ghostery. Werkt zeer goed.
Outlook.com is GEEN email programma, dat is en web app. Ad blockers gaan daar ook zonder problemen hun werk kunnen doen.
Net hier gechecked met Ghostery en er komen geen ads door in Outllook.com

De Ads waarover je het hebt zijn mogelijks ook malware, dus ook weinig of niets te maken met outlook.com
 
Het zijn advertenties in de Browser , geen spammails . Nu staan er weer twee andere advertentie waaronder eentje voor Zonnepanelen .
Geen wonder dat je hier niet goed kan geholpen worden ...
Ik lees de reactie hierboven en herlees dan je oorspronkelijke vraag ...

Daar staat : "In het Outlook programma van mijn echtgenote komen veel emails binnen van Taboola."

Nu blijkt het dus :
  • in de browser - dus niets te maken met Outlook, want dat is een mailprogramma ;
  • je hebt blijkbaar zelfs geen mailprogramma in gebruik, maar bezoekt outlook.com en dat is idd. een web toepassing ;
  • geen mails - terwijl je dat toch wel stelde ;
  • het gaat om advertenties ...
En je blijft terugkeren naar die Outlook : lees je eigen #19 en #20 nog eens terug aub ? Geen zinnig mens die nog kan volgen wat je nu eigenlijk allemaal beweert, vrees ik ...

--> Ten gronde : als het inderdaad advertenties zijn in de browser kan je alle tussenkomsten over mail, Outlook e.d. dus negeren en aandacht schenken aan de tussenkomsten die gaan over ad blockers, malware etc...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan