E-mail Taboola Ads

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het Outlook programma van mijn echgenote komen veel emails binnen van Taboola . Hoe kan ik deze vervelende advertenties waar mijn echtgenote niet om gevraagd heeft definitief verwijderen . Ik ben al in het Configuratiescherm gaan kijken of ik daar Taboola kan vinden maar niets .
Men raadt mij aan op Spyhunter te downloaden om deze PC infectie te verwijderen .
 
Kan je nie rechts klikken op de verzender, of op 3 bolletjes/streepjes, daarachter zit meestal wel een submenu. Daar kan je vaak ook wel een optie in terug vinden om geen mail van die verzender te ontvangen.
 
Als ik rechts klik komt er een sub menumet twee items nl Advertentie vrije versie , Microsoft 365 Basic , kosten 1.99 dollar per maand te betalen .
Het andere item ; Advertentie voorkeuren . Als ik daar op klik kom ik terecht bij die fameuze Taboola met een engelse tekst van wel 10 bladzijden waar een kat haar jongen niet in vindt .
 
ik denk dat het deze versie niet is:

1693502453649.png

MicroSoft heeft het verdomd ingewikkeld gemaakt met alles versie ' OUTLOOK ' te noemen ...
ik denk dat ik ga stoppen met meedenken ...
Succes nog
 
je kan er uit halen wat vertrouwbaar is zoals het maar het
de weblink dat ik eerder deelde gaat over de internet exploreren #7

maar ik doe het zo, als ik een programma wil grondig verijderen
  1. verwijderen uit dit Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen
  2. verwijderen uit de mappen zo als Program Files of Program Files (x86) maar ook de verborgen mappen. deze kan je zichtbaar maken bij win 11 bovenaan bij weergeven -> weergeven -> verborgen items.
  3. maar enkel de mappen van programma Taboola verwijderen maar het zou ook "ask toolbar" kunnen noemen
  4. dan zou ik ook eens gaan kijken in registers daar ga je naar toe via uitvoeren daar type je in "regedit"
  5. daar ga je naar de map HKEY_CURRENT_USER --> Software kijken daar of er nog map staat van Taboola
  6. dan ook in registers in de map er onder HKEY_LOCAL_MACHINE daar heb je ook een map Software kijk daar in de lijst of er ook een map met Taboola staat en die ook verwijderen
  7. verwijder niet meer dan het nodig is, geen andere zaken verijderen
 
Al deze zaken hebben geen resultaat opgeleverd .
dit verbaasd me niet!

@Patrick.S Topic lezen: ' Ik denk wel Office versie aangezien er moet betaald worden om advertentie vrije Outlook te krijgen ', geen vrije versie?
welke dan wel dat weet enkel de Topic Starter. mijn glazen bol is stuk en wacht op een nieuwe van AliExpress ....

@noliko: spamfilter instellen ... hoe kan ik je niet vertellen bij gebrek aan info!

mijn versie is ook een betaalde versie (éénmalig) ...
Succes nog
 
@wivy : Die Tabolaa is geen reguliere advertentiebanner of zo iets, zelfs Microsoft bakt het zo bruin niet.
Het is wel degelijk een malware !!! zie wat @Patrick.S hogerop als link doorgaf.

Heeft dus niets te maken met al dan niet betaalde versie van Outlook.
 
Al de voorstellen van Patrick hebben niets opgelost . Nergens is er iets te vinden van Taboola .
Vandaag weer twee advertenties in de mailbox van mijn echtgenote . Eentje van Opel en eentje van Nissan .
 
Outlook.com is een gratis e-mailservice die advertenties bevat. Als u advertenties wilt verwijderen in Outlook.com, biedt Microsoft premium Outlook-functies met Microsoft 365 abonnementen.
Dus het zal betalen moeten worden om van die advertenties af te geraken
 
Wat is het nu ? Zijn het spammails of zijn het advertenties in de browser ?
Als het mails zij die je niet wenst moet je het spamfilter aanpassen. Maar in je vraag sprak je over een PC-infectie ? Dat is heel iets anders. Maar zoals hierboven al gesteld : je vraag blijft onduidelijk doordat je zo weinig specifieke info geeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan