Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een tablet Samsung GT-5100.
Ik heb een map aangemaakt in "Mijn Bestanden" en wens een snelkoppeling te maken naar de startpagina.
Dit lukt niet ondanks verschillende pogingen gedaan aan de hand van de handleiding.

Kan er iemand mij helpen ?

Ikaros.
 
Beste,
Zopas ook de app geïnstalleerd (laatste versie). Wanneer ik lang op de map druk krijg ik inderdaad een menu maar daar staat de mogelijkheid om een snelkoppeling te maken niet bij.
Is er sinds het vorige bericht iets veranderd in de werking van deze app.
Frank
 
@FVG lees dan ook jij eens de uitleg in de link bij bericht #2 en voornamelijk dan het hoofdstuk "Snelkoppeling naar een map" optie 1-2 met die gegeven zou het ook u moeten lukken .
 
Dat is nu juist waarover mijn vraag gaat: de link bij bericht 2!!!
Wanneer ik lang op de map druk krijg ik inderdaad een menu maar daar staat de mogelijkheid om een snelkoppeling te maken NIET bij.
Ook bij optie 2 heb ik NIET de mogelijkheid om een snelkoppeling te maken.
Het betreft een Samsung Tab2 voor mijn kleindochter met Android 4.2.2.
Frank
 
Dat is nu juist waarover mijn vraag gaat: de link bij bericht 2!!!
Wanneer ik lang op de map druk krijg ik inderdaad een menu maar daar staat de mogelijkheid om een snelkoppeling te maken NIET bij.
Ook bij optie 2 heb ik NIET de mogelijkheid om een snelkoppeling te maken.
Het betreft een Samsung Tab2 voor mijn kleindochter met Android 4.2.2.
Frank

Bedankt Frank dat je ons meedeelt over welke tablet het gaat en met welke versie van Android het draait, maar voor deze app heeft dit geen enkel belang. Mijn Smartphone draait op android 6.0 en met ES lukt het mij ook niet. Ik heb het ook geprobeerd nadat jij het meedeelde dat het niet lukt en bij mij lukt het ook niet met een hogere versie van Android. Ik denk dat jij wel eens gelijk zou kunnen hebben dat ES een update gekregen heeft en nu die functie niet meer in zich heeft. Maar een onderdeel van een map op het startscherm verkrijgen lukt denk ik in Windows ook niet. Maar een volledige map of website moet wel lukken met de app die ik u heb meegedeeld.
 
Beste CVE, het lukt me niet met QuickShortcutMaker. Nochtans betreft het gewoon een map die ikzelf heb aangemaakt op de externe SD-kaart. Ik kan enkel acties en apps selecteren in het progje en niet een map. Misschien doe ik toch iets foutief.
 
Beste CVE, het lukt me niet met QuickShortcutMaker. Nochtans betreft het gewoon een map die ikzelf heb aangemaakt op de externe SD-kaart. Ik kan enkel acties en apps selecteren in het progje en niet een map. Misschien doe ik toch iets foutief.

Er staat toch klaar en duidelijk bij: [FONT=&quot]This app can create a shortcut to an [/FONT][FONT=&quot]application[/FONT][FONT=&quot] from the list of activities which are installed on yourphone. [/FONT][FONT=&quot]



[/FONT]

Voor zover ik weet is een "MAP" geen toepassing!!!
 
Het betreft hier wel degelijk een volledige map. Ik heb op het SD-kaartje een map Video aangemaakt en die wil ik op het bureaublad krijgen. Met de app QuickShortcutMaker lukt dat NIET. Ik krijg hier enkel app's te zien en kan niet vinden hoe ik hier een map moet kiezen als snelkoppeling.
Misschien zie ik iets over het hoofd.
Frank
 
Ik zal als ik ff de tijd heb vanavond met mijn smartphone zelf kijken. Maar nu zit ik op mijn werk en ontbreekt mij helaas de tijd en hoe druk het is thuis vandaag met drie kinderen in de examens die mijn steun hard nodig hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan