startpagina gekaapt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers;
Mijn startpagina is gekaapt en ik kan die dus niet wegkrijgen.
Ik werk met windows xp en internet explorer.
Wat heb ik al gedaan !!!!!!
Eerst heb ik dus via opties geprobeerd terug mijn vorig startpagina te installeren,dat werkte wel totdat ik na het heropenen terug de andere startpagina tegenkwam.
Tijdens mijn poging tot terug mijn andere startpagina in te stellen kreeg ik de melding van spybot search en destroy dat het registerinstelling veranderd is en dat heb ik dus goedgekeurd,maar ook dat heeft dus niets opgebracht.
Dan maar het register ingeduikt en daar alles verwijderd wat met de gekaapte startpagina te maken heeft.
Alles was verwijderd en toch stond die pagina er weer.
Dan maar search en destroy laten draaien en die heeft dus niets gevonden.
Een andere poging .....opstarten in veilige modus en weeral in het register duiken , maar daar was dus niets meer te vinden wat ook maar iets met die startpagina te maken heeft.
Nu is mijn kruit verschoten , en nu heb ik dus geen idee meer hoe ik het kan verwijderen.
O ja de start pagina is er gekomen nadat ik bearflix heb geinstalleerd (p2p progje).
Heb ik dus wel op de juiste manier verwijderd,maar toch blijft die startpagina komen en is met geen stokken te verwijderen.
 
Als ik het dan goed begrijp heb jij geen enkel herstelpunt dat mag ook een maand terug zijn
die moeten er toch zijn bijvoorbeeld bij een update dan word er ook geregeld een herstelpunt gemaakt
 
Als ik het dan goed begrijp heb jij geen enkel herstelpunt dat mag ook een maand terug zijn
die moeten er toch zijn bijvoorbeeld bij een update dan word er ook geregeld een herstelpunt gemaakt

Inderdaad; als ik systeem hesrtel open dan krijg ik dus de melding te zien om een datum aan te wijzen en dat gaat gewoonweg niet , het opent wel in een nieuw venster maar er staan geen herstelpunten in.
In de systeemeigenschappen staat er naast de C schijf het woord controle , das alles.
Dus ik kan geen systeemherstel uitvoeren.
 
Een gehackte browser herstellen
De volgende zes tips kunnen u helpen uw browserinstellingen te herstellen:

1 - Beëindig de weergave van trapsgewijze pop-upvensters.

Als er een eindeloos aantal pop-upvensters op uw scherm verschijnt, wilt u deze stortvloed waarschijnlijk eerst beëindigen. Hiertoe moet u bij het gebruik van Internet Explorer in Microsoft Windows XP of Windows 2000 het volgende doen:

1.
Druk op CTRL+ALT+DEL, klik op Taakbeheer en klik vervolgens op het tabblad Processen.

2.
Klik op IEXPLORE.EXE en klik vervolgens op de knop Proces beëindigen.


Hiermee sluit u alle exemplaren van Internet Explorer af. Vervolgens kunt u het programma weer openen en verder gaan met surfen op het web zoals u dat gewend bent. Om aanvallen in de toekomst te voorkomen, moet u bovendien een pop-upblokkering ingeschakeld hebben. U schakelt de pop-upblokkering in Internet Explorer als volgt in:

1.
Klik in het menu Extra op Internet-opties en klik vervolgens op het tabblad Privacy.

2.
Selecteer in de vervolgkeuzelijst Pop-upblokkering het selectievakje Pop-ups blokkeren. Klik op OK.
 
Nog maar eens: plaats op de daarvoor bestemde plaats een HJT-Logje en laat al die onzin die hier verteld word voor wat ze is. Anders ben je volgend jaar nog bezig met het trachten te verwijderen van die startpagina.

Ok ik zal dit doen want anders ga ik het niet weten of het wel te verwijderen is.
Had eerst nog gedacht van het progje opnieuw te installeren en daarna niet de uninstaller van het progje te gebruiken maar het verwijderen via de map software uit configuratiemap..
 
Probeer ook eens in je register te zoeken naar bearfix
en daar moet je ook alles wat je tegenkomt van bearfix verwijderen

Regedit
telkens je gaat zoeken naar bearfix moet je wel op computer staan en dan meerdere malen zoeken tot hij niets meer heeft gevonden

probeer dit eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan