startpagina gekaapt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers;
Mijn startpagina is gekaapt en ik kan die dus niet wegkrijgen.
Ik werk met windows xp en internet explorer.
Wat heb ik al gedaan !!!!!!
Eerst heb ik dus via opties geprobeerd terug mijn vorig startpagina te installeren,dat werkte wel totdat ik na het heropenen terug de andere startpagina tegenkwam.
Tijdens mijn poging tot terug mijn andere startpagina in te stellen kreeg ik de melding van spybot search en destroy dat het registerinstelling veranderd is en dat heb ik dus goedgekeurd,maar ook dat heeft dus niets opgebracht.
Dan maar het register ingeduikt en daar alles verwijderd wat met de gekaapte startpagina te maken heeft.
Alles was verwijderd en toch stond die pagina er weer.
Dan maar search en destroy laten draaien en die heeft dus niets gevonden.
Een andere poging .....opstarten in veilige modus en weeral in het register duiken , maar daar was dus niets meer te vinden wat ook maar iets met die startpagina te maken heeft.
Nu is mijn kruit verschoten , en nu heb ik dus geen idee meer hoe ik het kan verwijderen.
O ja de start pagina is er gekomen nadat ik bearflix heb geinstalleerd (p2p progje).
Heb ik dus wel op de juiste manier verwijderd,maar toch blijft die startpagina komen en is met geen stokken te verwijderen.
 
Volgens mij zit je toch met een spywarebesmetting.Spybot is wel een goed programma maar er zijn er betere en is jouw versie wel up to date?
Laat om te beginnen Ccleaner eens lopen en laat die al grote kuis houden,dus zowel de cleaner als de registercleaner gebruiken!!Het is goed mogelijk dat één of ander coockie je steeds terug met die pagina opzadelt..
Als ccleaner klaar is download dan spywareterminator,één van de gratis en zeer goede programma's,te vinden op Free spyware removal and spyware protection - Spyware Terminator
Laat die nadien ook eens lopen.Kijk ook eens welke programma's er allemaal opstarten.
 
Deze map kan jij dus niet vinden

Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Raar dat na alles je nog met het probleem zit.Werk je met xp?
Je hebt toch je originele startpagina teruggezet nadat je alles hebt laten lopen?
je schrijft: O ja de start pagina is er gekomen nadat ik bearflix heb geinstalleerd (p2p progje).
Heb ik dus wel op de juiste manier verwijderd,maar toch blijft die startpagina komen en is met geen stokken te verwijderen
.
Als je revo uninstaller gebruikt om software te verwijderen ben je zeker dat het goed verwijderd is zonder achteraf nog een registercleaner te moeten gebruiken.
je vind deze hier: Pctuts.be - Downloads - Revo Uninstaller
 
Inderdaad ik werk met twee pc's en de ene is dus vista en de andere xp.
deze met xp heeft dus problemen met de startpagina en dat is dus na ad awaare nog niet opgelost.
In de map conf - software staat het programma bearflix dus niet meer in .
Ik had dit verwijderd met de uninstaller van bearfix zelf en toch heeft die ondanks dat ik geen toestemming heb gegeven via spyboth searh en destroy om het startpagina naar zijn hand te zetten toch de wijziging genegeerd
 
Probeer eens met zoeken ,geef bearfix of een andere naam die je van dat programma hebt in en laat zoeken en verwijder alles.wat gevonden word.
Heb je de opstartitems nu al nagekeken?Als je hiervoor geen programma hebt dan kan je deze gemakkelijk bereiken door start>uitvoeren>msconfig typen en dan de tab opstarten te kiezen.Vink alles wat niet hoort op te starten uit en herstart.
Na de herstart krijg je een waarschuwing,vink aan dit bericht niet meer weergeven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan