Windows 11 Slepen van bestanden in Windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds ik Windows 11 gebruik kan ik geen bestanden meer vanuit de verkenner of Total Commander via de taakbalk slepen naar een ander open programma om daar dan neer te zetten.
In Windows 10 ging op het moment dat ik op de taakbalk kwam, het venster van onderliggend programma open en kon ik de inhoud neerzetten.
In Windows 11 krijg ik een verbodsteken wanneer ik met mijn bestanden over de programma's op de taakbalk kom.
Zou dit nog een instelling kunnen zijn die ik niet gevonden heb of is dit werkelijk veranderd in Windows 11
Frank
 
Geen idee, hoe krijgt u een bestand op de taakbalk ? Da's mij onder geen enkele besturing ooit gelukt. Daar komen altijd snelkoppelingen te staan.
Maar ik ben sinds gisteren definitief over naar Windows 11 na een week proefgedraaid te hebben.
Ik ben ook nog een beetje zoekende dus.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze gevonden maar ik raad iedereen af deze te gebruiken.
Het werkte wel dat je pictogrammen aan de taakbalk kunt toevoegen, maar de Startknop deed niets meer en dat willen we natuurlijk niet. SoftwareGeek maakt daar ook melding van, daarna heb ik geprobeerd met wat andere sleutels aan de Startknop toe te voegen om dit te omzeilen. Dit is tot op heden niet gelukt.

Toch zal ik de link plaatsen als waarschuwing mocht je iets vergelijkbaars vinden, om deze registertoevoeging niet te gebruiken. Let hier dus op!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan