Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
ik was/ben bij een vriend van mij en deze had mij om hulp gevraagd omdat bij hem de slaapstand niet meer werkt. zodra je deze knop aanklikt dan sluit hij af en binnen 2 sec start de comp weer direct op al tig dingen geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat kan iemand van jullie mij helpen
( ik bedoel de slaapstand - op pijltje naast afsluiten) { ik loop tegen de 70 dus probeer hier a.u.b. rekening mee te houden v.w.b. de uitleg}
b.v.d. en m.v.g. Egidius_1
 
Voor diegenen die persé hun computer tegen wil en dank wakker willen houden is er:
Insomnia. Waar: bit.ly/gUDIUs. = Insomnia.zip.
Je opent een window met de tekst: "The computer can not go to sleep while this window is open."

Zo zie je maar er is voor elk wat wils. Dit kan nuttig zijn tijdens een lange download, neem ik aan.

Mvg || WW
 
hoi
oei oei wat een commotie v.w.b. de "slaapstand" ik moet eerlijkheids halve zeggen dat de site die qtex nu in het forum laat zien inderdaad niet de site is die alle ellende heeft veroorzaakt maar weet ik als leek veel zoals gezegt je gaat naar google etc etc maar ik heb mijn vriend al gebeld dat hij een grondige scan moet doen (misschien even ter info hoe verwijderd "uiteindelijk na veel proberen" rechts geklikt op het icoontje van internet explorer in het nieuwe venster het zelfde gedaan en toen bij doel qov6 verwijderd en achter i.e. Google ingegeven en toen ging het weer goed)
alweer iedereen bedankt en prettig weekend voor jullie allemaal
 
LDB,
Bij een lange download of het bekijken van een film wil je niet dat de slaapstand dit onderbreekt. Hoewel het ook simpel is om je slaapstand (scherm en computer) op 'nooit' te zetten en als het downloaden, filmkijken, backuppen, etc. gedaan is terug op 10/20 min (vb) te zetten. Zo doe ik dat.
Grtz | WW
 
Ik maak gewoon een energieschema en bij schema 2 zet ik alles op nooit.
+ een snelkoppelling naar het bureaublad dan moet je maar gewoon een schema aanvinken zonder bevestigen.

Energieschema 2.pngEnergieschema Wijzigen.pngEnergieschema.png
 
Dat is jouw keuze. Ik stel scherm uit na 10 min. Computer na 20 min. Dan valt nagenoeg alles stil en bij het aanklikken van een toets ben ik terug gereed in 10 sec. Dàt vind ik er zo mooi aan. Opnieuw opstarten doe ik alleen als Windows me dat vraagt. Instellen op 'nooit' doe ik bij het maken van een backup. Of, bij een recovery (dat gebeurt ook, maar meestal alleen de C:-drive).
[zo vroeg op en aan de PC? Ook verslaaft zeker?)
Grtn | Walter
 
WaWa daarom is schema 2 maar voor tijdelijk gebruik. Daarna ga je toch gewoon weer naar je aanbevolen instellingen. Gewoon dubbelklikken op de snelkoppelling op je bureaublad en aanbevolen instellingen aanvinken die je ook zelf kiest.
 
Gebruikers moeten echt leren alléén van de site van de makers te downloaden. Voor één programma zie je op Google veelal een blad vol met sites die een bepaald programma aanbieden. Ofwel krijg je Toolbars of andere ongewenste brol, of erger nog een Trojan.

Inderdaad, daarom is het ook oooo zo belangrijk om rechtstreekse linken te posten.
 
Gebruikers moeten echt leren alléén van de site van de makers te downloaden. Voor één programma zie je op Google veelal een blad vol met sites die een bepaald programma aanbieden. Ofwel krijg je Toolbars of andere ongewenste brol, of erger nog een Trojan.

En wat denk je dat je dit bij de officiële softwaremakers ook niet hebt. Ik geef nog maar al voorbeeldje van de zovelen .
Adobe
Ga je Adobe Reader downloaden, of Adobe Flash Player , moet je de vinkjes gaan uitvinken om McAfee niet mee te installeren. Zoiets noemt men in de computerwereld PUP . "Potential Unwanted Program".
Potentieel Ongewenst Programma. Niet gevaarlijk , maar probeer er achteraf maar eens vanaf te raken.
 
En wat denk je dat je dit bij de officiële softwaremakers ook niet hebt. Ik geef nog maar al voorbeeldje van de zovelen .
Adobe
Ga je Adobe Reader downloaden, of Adobe Flash Player , moet je de vinkjes gaan uitvinken om McAfee niet mee te installeren. Zoiets noemt men in de computerwereld PUP . "Potential Unwanted Program".
Potentieel Ongewenst Programma. Niet gevaarlijk , maar probeer er achteraf maar eens vanaf te raken.
gelijk heb je Swake je word er gek van al die dingen.. nu mms echt een domme vraag maar verdienen die mensen er iets aan om van alle rommel mee te sturen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan