Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
ik was/ben bij een vriend van mij en deze had mij om hulp gevraagd omdat bij hem de slaapstand niet meer werkt. zodra je deze knop aanklikt dan sluit hij af en binnen 2 sec start de comp weer direct op al tig dingen geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat kan iemand van jullie mij helpen
( ik bedoel de slaapstand - op pijltje naast afsluiten) { ik loop tegen de 70 dus probeer hier a.u.b. rekening mee te houden v.w.b. de uitleg}
b.v.d. en m.v.g. Egidius_1
 
Ook goed # 15.
Elkeen heeft zijn redenen om slaapstand te gebruiken. Ik word dikwijls onderbroken en dan moet ik niet telkens compleet opstarten.
► BTW: de vraag komt van Egidius_1. Laten we er geen onderonsje van maken.
@Egidius: Als je ondanks alles je slaapstand bijna onmiddelijk verliest, dan komt er een ander programma roet in het eten gooien. Dat kan zijjn: virusscanner, Indexering, een clean-up programma, vooraf ingestelde automatische back-up, enz.
Wil je weten wat de 'boosdoener' is download dan » whatismycomputerdoing « van een zekere Horst... Aanklikken en op de » ook systemprogramma's « klikken. Je kan ieder programma selekteren en je bekomt alle uitleg onderaan.
Succes
WW
 
sorry sorry
maar zoals reeds in mijn 1ste mail aangegeven het is niet voor mijzelf maar voor een vriend die ik wel eens "help" met e.v.t. probleempjes
en deze vind de slaapstand wel prettig om mee te werken (wie ben ik om te zeggen dit niet te doen) ik zelf gebruik het ook nooit
maar hij ging/gaat van het standpunt uit het heeft gewerkt en waarom nu niet meer en daar vond ik geen oplossing voor vandaar dat ik dit op het forum plaatste met de hoop dat ik via het forum wel aan een oplossing zou kunnen komen meer mensen weten altijd meer dan 1 man
hopelijk u hiermee voldoende te hebben ingelicht wacht ik toch nog op een oplossing

dit is een antwoord op de vraag waarom slaapstand gebruiken van dhr lucdebruyker
 
Egidius_1,
Je wacht nog op een oplossing? Heb je » whatismycomputerdoing « bij je vriend gedownload om te weten wat er begint te werken als na 2 sec. de slaapstand stopt? Ik wed van niet. DIT geeft zeker de reden aan. Alléén zo kunnen we verder. Een oplossing schudden we niet zomaar uit onze mouw. Destijds heb ik zelf dit probleem gehad en het heeft eeh dag geduurd van heen en weer berichten. We geven niet op, maar je moet alles doen wat voorgesteld werd.
Grtn | WW
 
Ga naar de startknop en typ in het venster: cmd en voer dit uit als administrator
In de dosbox typ je:» powercfg -energy «, <Enter>.

De tool analyseert nu gedurende één minuut waar uw pc zoal mee bezig is en welke randapparatuur is aangesloten, en levert vervolgens een overzichtelijk html-rapport af met concrete tips voor een energiezuiniger gebruik. U verneemt bijvoorbeeld welke apparaten de stand-bymodus in de weg staan of welke apparaten buitensporig veel energie verbruiken (bijvoorbeeld wegens oude of kapotte drivers). Dit rapport kunt u via uw browser inkijken.

En nog iets ik heb niets gevraagd waarom slaapstand gebruiken.
Dat is ieders eigen keuze.
 
Een tip: print alles uit wat hier staat, ook dat van HP en MS van lucdebruyker! Vergeet » what is my computer doing « niet.
Uitprinten met 2 of 4 pag. per blad blijft nog leesbaar, het gaat sneller en je verbruikt minder papier en inkt.
Succes morgen vrijdag!
WW
 
hoi hier ben ik weer e.e.a. allemaal geprobeerd maar helaas zonder resultaat mijn vriend zei al anders laten we het maar zo
maar waar ik wel mee zit is het volgende : ik kreeg ook het advies om eens naar "whatismycomputerdoing" te gaan daar dit geen link was heb ik dit ingegeven in google en toen op enter gedrukt nou dat heb ik geweten allemaal toeters en bellen alarm van virus scanners etc
maar helaas te laat het "virus Qov6" had zich al geinstalleerd op goole gezocht hoe te verwijderen want ik kreeg hem niet verwijderd het nam alles over toolbalken - zoek opdrachten alles liep in een keer via bovenstaand virus op google (waar ik uiteindelijk) toch weer opkwam bleek dus dat dit een erg moeilijk verwijderbaar virus zou zijn maar uiteindelijk na meer dan 1 uur zoeken had ik het gevonden hoe ik het kon verwijderen net nog met mijn vriend gemailt maar het is gelukkig (tot nu toe) weggebleven
 
@ Egidius_1

je heb gelijk wat betreft het virus Qov6 , dat deze moeilijk te verwijderen is ...
nu weet ik niet welke stappen jij onder nomen heb om deze te verwijderen ....aangezien je vermeld dat deze ook is weggebleven ....wel hierbij heb ik zo mijn twijfels...

mijn advies is dat je de pc gaat scannen voor al leer windows word opgestart .....
dit doe je met de AVG Rescue CD
Bijkomende filmpje met de uitleg hoe deze rescue disk te gebruiken is ...
[video=youtube;fGX-592qty8]http://www.youtube.com/watch?v=fGX-592qty8[/video]
 
Jammer om dat te lezen. Vermoedelijk heb je niet op de site van de makers zelf geweest. Er zijn smeerlappen die goede en populaire programma's gebruiken om hun brol te verspreiden.

Kijk dat maar eens na. Het is veel te nuttig om het niet te gebruiken!!!

WW
 
hier is een veilige download naar WhatsMyComputerDoing

heb hem zelf juist geinstalleerd ...

Ashampoo_Snap_2013.08.17_11h29m31s_001_.png
 
Juist van: Holz Thomas !!!!!! De maker zelf. Gebruikers moeten echt leren alléén van de site van de makers te downloaden. Voor één programma zie je op Google veelal een blad vol met sites die een bepaald programma aanbieden. Ofwel krijg je Toolbars of andere ongewenste brol, of erger nog een Trojan. Jammer dat Egidius I dat heeft moeten ondervinden.

Grtn, WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan