Windows 11 Seconden weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil op de een of andere manier de tijd weergeven met de seconden er bij maar ik kan het niet vinden. Wie helpt mij?

dit kan je doen via configuratiescherm => land / regio:

1664706055214.png

' Meer Instellingen ':

1664706279411.png

ik heb mijn datum notatie aangepast:

1664708761850.png

1664708814046.png

het is soms wel es zoeken ....

S6 ermee !

Laatst bewerkt:
het is niet mogelijk om in de Windows 11 22H2 de seconden te laten verschijnen bij de tijd notatie rechts onder in de taakbalk ..
*past men de korte tijdnotatie aan naar de lange tijd notatie dan nog blijven de seconden weg in de taakbalk rechts onder ..
men kan via het oude configuratiescherm de tijd notatie aanpassen maar deze worden niet aanvaard omdat de optie betreffende de seconden ontbreken via de instellingen .

Ashampoo_Snap_zondag 2 okt 2022_13h37m54s_001_.jpg

Hoe krijg je nu de seconden erbij in het systeemvak als je wel nog bij Windows 10 zit?

Via de bovenstaande instellingen is het mij niet gelukt.

De lange tijdsnotatie verschijnt daar niet. (Niet in het systeemvak dus).

ook in de Windows 10 21H2 bemerkte ik hier dat het niet mogelijk is om ook daar de seconden te laten weergeven ...
aangezien ook daar via de instellingen hetzelfde word weergegeven als in bericht #3 onder de Windows 11 22H2 m.a.w. de optie seconden is niet aanwezig !

Als u die seconden toch zo graag wilt zien, klik dan eens op de tijd in het systeemvak.
Dat was mij (natuurlijk) bekend, maar omdat ik elke dag mijn oude opwindhorloge bijstel, zou het leuk zijn als de seconden direct zichtbaar waren.

(Geen halszaak uiteraard).

Ik vroeg mij ook af of joke135 dit bedoelde (systeemvak).

:cool: 🍻 niet gezien ?

Géén haar op mijn hoofd (ook al ben ik bijna kaal) dat er aandenkt een trouwe klant en bezoeker als jij te kwetsen :unsure:
Maar mijn gevoel voor humor wordt blijkbaar matig gesmaakt, daarvoor mijn excuses.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan