Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is Engels voor jou een probleem ? Ik heb een goede way of working - maar dan moet ik die eerst even voor je vertalen .. wat ik gerust wil doen hoor !Hoe kan ik onderstaande screensaver in windows 10 zetten?
No Music - 4K UHD - 2 Hours Screensaver.mp4"
Ik zie de vertaling graag tegemoet>Los daarvan wil ik wel de algemene gang om een mp4 bestand als screensaver te installeren meegeven.
![]()
How To Set A Video As Screen Saver In Windows 10
One can use this free utility to set a video file as screen saver in Windows 10. It also enables you create screen saver from video files.www.intowindows.com
@janus --- Als je dit vertaald wil krijgen, vraag het gewoon - komt zo voor mekaar !
Ik zie de vertaling graag tegemoet>Los daarvan wil ik wel de algemene gang om een mp4 bestand als screensaver te installeren meegeven.
![]()
How To Set A Video As Screen Saver In Windows 10
One can use this free utility to set a video file as screen saver in Windows 10. It also enables you create screen saver from video files.www.intowindows.com
@janus --- Als je dit vertaald wil krijgen, vraag het gewoon - komt zo voor mekaar !
Om helemaal zeker te zijn ben ik het vooreerst toch maar even gaan testen ... en het werkt niet op Windows 10. Vind dat ook in de commentaren.Ik zie de vertaling graag tegemoet>