Netwerk Router van Telenet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wisperbird

Steunend lid
Vip Lid
Heb een heftige discussie met Rosalyne die vol houdt dat ze geen router heeft.
Nu zegt ze dat de router van Telenet (ze houdt vol dat het alleen een modem is) ook bluetooth heeft.
Klopt dat ??
 
No brainer ...

1685981236810.png
 
Haar reactie:
Oke ga er niet meer over lullen want denk toch van de USB kabel te gebruiken want als Telenet plat ligt kan ik met dat draadloos de printer niet gebruiken.

Helaas ze begrijpt het niet.
 
ik kan nergens in mijn abbo iets terug vinden betreffende het in/uit schakelen van bluetooth waarschijnlijk dat ze alles draadloos gebruikt en dan word inderdaad de printer via bluetooth benaderd ..indien ze via de smartphone de opdracht tot printen geeft .
 
Jep, Telenet modems hebben ook allemaal routering.
Je hebt slechts beperkte modellen waarbij je 1 poort in bridge modus kunt plaatsen, om een eigen router achter te plaatsen. Maar deze modem leveren ze niet standaard. (Ik ben nog wachtende op de mijne...)
bluetooth zit er zeker al niet op.
 
Met telenet modem stel je uw thuisnetwerk in. Door alle apparaten te koppelen met uw telenet modem, Bluetooth vind je enkel op pc smartphone en printer
tenzij dat telenet iets nieuw aan uittesten is dat hebben ze ooit al gedaan met die tv box !
 
om iets te doen met bluetooth zou die modem/router in elke huiskamer op het aanrecht moeten staan, binnen enkele meters van je toestellen... Is niet zo, zal dus nooit een standaard worden bij routers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan