Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, want ik ben benieuwd daarnaar - stop het in mijn 'library' van nuttige funktionaliteiten ...Aha, die stond er nog op. Ik zal hem er af halen en opnieuw uploaden.
thnx
Nu maak je mij nieuwsgierig !!! als je je werkwijze zou willen delen - aarzel niet, vb. in een privé-berichtje hé !@ Skippy, voor mij is het geen probleem om de VBA beveiliging eruit te slopen, heb ik trouwens al gedaan.
Maar voor de gemiddelde gebruiker valt er weinig te leren in een bestand met beveiligde VBA code denk ik.
Ik gebruik daarvoor een excelbestand, ik weet echter niet of ik dit hier mag posten.Nu maak je mij nieuwsgierig
Bestand in de topic start is de nieuwste versie zonder ww op vbaJa, want ik ben benieuwd daarnaar - stop het in mijn 'library' van nuttige funktionaliteiten ...
Dat was de reden natuurlijk dat ik voor privé suggereerde ... om af te wegen of het publiek kan gemaakt worden. @Tuts ?Ik gebruik daarvoor een excelbestand, ik weet echter niet of ik dit hier mag posten.
Als Tuts zegt dat het mag wil ik het bestand wel posten.
Het zou geen probleem mogen zijn want ik heb het bestand zelf samengesteld met stukken code gevonden op het internet.
(privé is niet zo leuk voor de rest van de leden.)
@fredjeh, niet gelezen zeker in postje #7Bestand in de topic start is de nieuwste versie zonder ww op vba
Ja, nu wel ... omdat de poster de beveiliging heeft verwijderd in de copie die je hebt gedownloaded.De code zit in de 3 macro´s en die kun je toch opvragen.
Mag je posten.Ik gebruik daarvoor een excelbestand, ik weet echter niet of ik dit hier mag posten.
Als Tuts zegt dat het mag wil ik het bestand wel posten.
Het zou geen probleem mogen zijn want ik heb het bestand zelf samengesteld met stukken code gevonden op het internet.
(privé is niet zo leuk voor de rest van de leden.)