Hardware Ram geheugen verhogen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
In mijn mediacenter zit er nu DDR2-800 4gb geheugen.
Ik zou die willen verzwaren, kan daar ook DDR3 in?

Bedankt
 
nee het is uitgesloten dat je er DDR3 in kunt plaatsen ...
heb hier meerdere DDR2 latjes liggen .. maar denk dat deze hier onder genoemde in aanmerking kunnen komen !

*2x ddr2 800u Meaer422LA4701-07D1 1Gb (beide zijn dezelfde )
indien deze in aanmerking zouden komen kun je ze hebben vermits 10€ +verzendkosten ..
afhandeling gebeurt dan of via pb of via mail
 
en zijn er nog slotjes vrij .. of is het eerder zo dat je de huidige dient te verwijderen om er andere in de plaats te steken met een hogere ram gehalte bv 2x 4Gb
 
dan zou je in totaal 6Gb kunnen hebben voor laat ons zeggen 13€ indien je de 2 die ik voorstelde aankoopt ..
wellicht wil je meer dan 6Gb .. wel ik heb hier 4 x 2 Kingston DDR2 2Gb dus in totaal 8Gb ..
het zijn 2sets >1 set 99U5429_007 ADOLF KVR800D2N6/2G 1.8V 240Pins +1set 99U5429_015 ADOLF KVR800D2N5/2G 1.8v 240Pins
deze 4 ramlatjes zou je 30€ kosten verzenkosten inbegrepen

*DDR2 draaide hier vroeger ook op een 64 bits besturingssysteem ..met W7- 8.1 ben pas overgegaan hier naar DDR3 toen hier het Asus moederbord overleed en ik hier dus reserve moederborden had liggen op ddr3.. blijf hier dus zitten met ruim 13 latjes ddr2 2Gb als deze 4 verkocht geraken blijven er nog 9 over ..
 
Toch zou ik eerst even checken welke bits besturing u heeft.
De meeste consumenten pc's uit de tijd van DDR2 werden geleverd met een 32 bits besturing en dan heeft uitbreiden geen nut. Het kan gewoon niet geadresseerd worden.

Heeft u een 64 bits besturing kunt u wel uitbreiden. Maar verwacht hier geen wonderen van.
 
ik ga hier mee akkoord.. men mag géén wonderen verwachten .. en de TS dient inderdaad eerst na te gaan of hij een 64 bit besturingssysteem heeft ..
 
Wij zijn gisteren bij onze kennis langsgegaan die de mediacenter had samengesteld, hij had nog ram geheugen liggen.
Ben kunnen verhogen naar 8 gb geheugen.
Maar we hebben nog beter gedaan en alles vernieuwd, nieuw mb met i7 processor en16 ram geheugen.
Dit heb in vandaag allemaal gemonteerd en het resultaat is uitstekend!
Dikke dank aan mijne maat voor de onderdelen(y)(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan