Status
Niet open voor verdere reacties.
Een officiele manier is er niet, maar lees dit eens.
DirectX Eradicator 1.09 b2 - downloads - ZDNet - pagina: 1
Mogelijk moet je inloggen als admin.
voor vista en windows 7 is dat via
start zoeken
cmd ... enter
type in de command deze opdracht
net user administrator /active:yes (om geen schrijffouten te hebben kan je kopieren en plakken via de rechter muisknop.

Nu afmelden en je kan aanmelden met de verborgen admin.
 
Laatst bewerkt:
heb dus DirectX opnieuw geïnstalleerd, maar ik krijg bij het opstarten van live messenger nog steeds de eerste foutmelding.

ik heb echter met unlocker gewoon de dll verwijderd, en blijkbaar werkt live mesenger weer, en spelen dvd en cd weer normaal af.
nog eens checken of alles werkt na paar heropstart en ik geef terug feedback

alvast bedankt voor de tijd en de moeite!!!!!
 
Laatst bewerkt:
We zijn een week verder,werkt alles nog nar behoren?
 
het quartz probleem is inderdaad opgelost, maar nu heb ik een andere foutmelding!
Had al gezegd dat zoon in buitenland zit en we via skype en msn contact houden, met een hercules webcam. deze werkt naar behoren en zonder probleem op de desktop.
Ik heb geprobeerd de soft de installeren op de laptop. dit ging zonder probleem, en het icoontje van de cam is ook te zien. bij het aanklikken van de webcam krijg ik echter een runtime error. Heb even gegoogeld maar ik wordt er niet wijzer van....
en heb momenteel door werk niet echt veel tijd om veel te zoeken...
heb al gedacht om gewoon een herinstallatie te doen van Vista....

toch bedankt voor de aandacht!
 

Bijlagen

  • fout webcam..JPG
    fout webcam..JPG
    29.2 KB · Weergaven: 115
Staat op je desktop het zelfde OS als op de laptop?Indien niet is de driver wel geschikt voor Vista?
Verwijder anders de driver eens en sluit de camera aan en laat Windows update de driver zoeken.
 
ok, probeer ik in het weekend te doen.
op desktop en laptop allebei vista. Als hij op desktop met vista en de updates werkt zou het toch ook op de laptop moeten werken.
Maar ik geef feedback vana zodra ik tijd heb om het te doen.
 
Zijn beide servicepack (1 en 2) geinstalleerd op de vistacomputers?
Start windows update en laat eens handmatig naar updates zoeken, misschien komt er een driver bij optionele updates.
Bij usb eens een andere usb-poort gebruiken, dan zoekt vista opnieuw naar drivers voor de gevonden apparatuur.
Dat helpt soms ook eens.
 
Laatst bewerkt:
We hebben eindelijk de externe Hd teruggevonden op zijn kamer waarop de image stond die we maakten bij het aankopen van de laptop. Deze is met succes teruggezet. Nu nog een 80tal updates doen en we zijn weer vertrokken ......hoop ik toch.

tips voor deze updates??

bedankt voor de reacties en de tijd!
 
mag afgesloten worden, heb nieuwe harde schijf geplaatst en een clean installatie van vista gedaan.
bedankt voor de tijd en de gedane moeite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan