Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Wil je met je Smartphone eens op een dood moment of je doet eigenlijk bijna alles met je smartphone je foto's een leuke twist geven, dan is Prisma DE app die je moet bezitten. Dit is eigenlijk een lichtgewicht app, die heel zwaar uit de hoek kan komen. Het vergt wel wat oefening voor het resultaat iets is, maar je kan er heel veel kanten mee uit. Let wel deze app vraagt niet zo gek veel plaats op je Smartphone/tablet, maar hij werkt wel niet offline. Er is ondertussen wel een offline functie gekomen, maar dan moet je wel eerst de filters gebruikt hebben voor je ze kan offline gaan gebruiken. Die moeten dus dan op je Smartphone/ tablet reeds gedownloaded zijn als je ze offline wil gaan gebruiken. Maar het kan dus wel. Wel handig voor op reis, Eens op voorhand de filters thuis op wifi bv downloaden en je kan ze dan offline op vakantie gaan gebruiken.
Prisma kan je hier gaan vinden. Prisma - Android-apps op Google Play

ApolloLite2.jpg

IMG_20161009_183941_processed.jpg
 
Ik heb me wel eens verdiept in de mogelijkheden van mijn iPhone, maar niets en dan werkelijk niets haalt het bij de mogelijkheden met mijn digitale camera en mijn fotobewerkingsprogramma Adobe Photoshop.

Alles wat ik met mijn iPhone kan doen is in mijn ogen speelgoed en alleen bruikbaar met dingen die je op amateur niveau wilt maken. Leuk om op beginnersniveau iets te maken maar verder ook niets.

Daarom verbaast het mij dat op Android waarschijnlijk meer mogelijk is.
 
Ik heb me wel eens verdiept in de mogelijkheden van mijn iPhone, maar niets en dan werkelijk niets haalt het bij de mogelijkheden met mijn digitale camera en mijn fotobewerkingsprogramma Adobe Photoshop.

Alles wat ik met mijn iPhone kan doen is in mijn ogen speelgoed en alleen bruikbaar met dingen die je op amateur niveau wilt maken. Leuk om op beginnersniveau iets te maken maar verder ook niets.

Daarom verbaast het mij dat op Android waarschijnlijk meer mogelijk is.

Op iPhone zijn de bewerkings mogelijkheden inderdaad wat beperkt, maar hun camera zelf is in vergelijking met Android toestellen uit dezelfde prijs categorie meestal wel beter. Al doet Android nu een heel goede inhaal beweging, ook op dit gebied. Nu nog de updates op wieltjes krijgen en dan maken ze het het appeltje wel heel moeilijk. De Samsung S7 heeft een betere camera als de iPhone S6, De Samsung S8 zal de iPhone 7 ook weer overtreffen volgens de eerste persberichten. Op gebied van snelheid, beeldkwaliteit en camera kwaliteit gaat Samsung hen voor sinds de S7 en dit aan een lagere prijs als wat je betaald voor een iPhone. Maar de absolute top op gebied van snelheid ligt in handen van Android en dan nog bij de Chinezen. Die gaan zo snel dat je eigenlijk een S7 en een iPhone 7 beter gewoon links kunt laten liggen. Op gebied van camera is dit natuurlijk andere koek. Ze zijn ook wel goed, maar de top ligt dan in het kamp van Samsung en voor mij helaas niet bij Sony.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan