Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Klik tegelijkertijd op de Windows-toets en de Print Screen-toets. Je schermopname zal vervolgens worden opgeslagen in de map C:\Users\Gebruikersnaam\Afbeeldingen\Schermopname:
Klik tegelijkertijd op de Windows-toets en de Print Screen-toets. Je schermopname zal vervolgens worden opgeslagen in de map C:\Users\Gebruikersnaam\Afbeeldingen\Schermopname:
Zo doe ik het ook. Om Paint te vinden in Win 10 moet je echter wel in het vergrootglas paint typen voor het tevoorschijn komt. Tip zet het dan ook vast in start, anders moet je het iedere keer typen in het vergrootlgas
Zo doe ik het ook. Om Paint te vinden in Win 10 moet je echter wel in het vergrootglas paint typen voor het tevoorschijn komt. Tip zet het dan ook vast in start, anders moet je het iedere keer typen in het vergrootlgas
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.