poppenhuisje !

Status
Niet open voor verdere reacties.
uit nood heb ik dit project moeten stil leggen .... het kruipt me tussen de schouderbladen en verga van de pijn in de pols gewrichten .. ook speelt het dood gevoel in mijn linkerhand me nog steeds parten (dit is nog een overblijfsel van mijn hersenbloeding ..)
 
revalideren . ..woog destijds 105 kg en nu momenteel nog een 81 kg ..bloeddruk was destijds 18/10 en momenteel 12/8 ook de cholesterol is nu op pijl wist de dokter me gisteren te vertellen .. moet maandelijks op controle ...
 
Ja beste Q, best dat jij er ons nu en dan eens aan herinnert dat jij van heel ver komt. Want we waren toen erg radeloos toen we dit wel erg slechte nieuws te verwerken kregen.
 
zal het pas de 19e weten das dan ook hare verjaardag ..dochter was al best tevreden ..
 
Een geschenk met liefde gemaakt is het meest waardevolle dat een kind kan krijgen. Ook al is het (nog) niet volledig afgewerkt. Kan later nog gebeuren.
Ik bewonder uw inzet. Maar we weten al dat die heel groot is.
 
het aankleden van het Poppenhuis nam mijn dochter voor haarrekening ..
enerzijds ben ik nu aan een 2de verrassing bezig … echter is dit eerder voor haar Kerstmis/Nieuwjaars geschenk ..

het voorlopige project … (denk er aan dat het bijlange nog niet af is )

240608
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan