Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand een idee wat de vertaler bedoelt in Windows 11 - NL met de toets 'Ploeg' ?
Iemand met Engelstalige Win 11 ? De screenshot komt uit de instellingen van Power Automate, één van de nieuwe apps in Win 11 om taken te automatiseren.
Hoezo Philip ? Ik snap het verband niet bij een verkeerde vertaling van Shift naar Ploeg.
Ik zal eens zoeken naar mogelijke betekenissen van het engels woord.
Of anders : Ploeg kan ook zijn : "Ploeg maar verder" met het Nederlands bij computergebruik.
Klopt helemaal. Toen ik nog werkte heb ik een heel lange tijd in "ploeg" gewerkt. Wij werkten in 3 ploegen en zodoende de volledige dag rond.
Dus een ploeg staat hier gelijk met shift. In bepaalde plaatsen spreekt men ook van werken in shift.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.