Windows 10 Pinnacle Studio 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dido

Steunend lid
Vip Lid
Goedemorgen.
Ik gebruik al jaren het pinnacle studio 15 programma naar volle tevredenheid. Ik kan hier mee lezen en schrijven.
Deze draait op een oude pc onder windows 7, die niet op internet is aangesloten.
Nu heb ik daar problemen mee, en het programma zou opnieuw geinstalleerd moeten worden.
Het probleem is dat ik mijn installatie schijf kwijt ben.
Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan deze software tegen betaling.
Ik heb op mijn windows 10 PC pinnacle 23 gemonteerd maar kan daar niet mee werken.
Dus ik heb er alle belang bij dat ik in het bezit kom van een installatieschijf Studio 15.
Wie o wie kan mij helpen.
Prettige zondag
 
via de Epic Privacy Browser kan ik deze ook probleemloos binnen halen ...doch niet via de Edge , Chrome en de Firefox ..deze 3 kregen dan de eerdere vermelding betreffende een onveilige site een advies die ik je mee wil geven is om het bestand na het downloaden niet zomaar te gebruiken > scan deze eerst !
ene het betreft ook om de trial versie te gaan welke men kon downloaden ...
*hier vervolgens de rechtstreekse link zonder de omwegen .. Pinnacle studio 15 trial
ik heb dit via google chrome binnen getrokken
 
Hartelijk dank aan alle reageerders. Ik heb verschillende suggesties gevolgt. Oude studio 15 verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Maar helaas niets lost het probleem op.
Als ik de film compleet bewerkt heb en vervolgens exporteer dan doet hij dat gedeeltelijk. Wat ik ook probeer niets helpt.
Ik heb op mijn windows 10 pc pinnacle 22 geinstalleerd.
Er zit niets anders op als dat ik daar mee moet gaan werken maar dat programma is totaal anders van structuur. Misschien zijn er leden die ervaring heben met dit programma en mij misschien op weg helpen. Het is voor mij echt een hoofdpijn dossier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan