Windows 10 Pinnacle Studio 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dido

Steunend lid
Vip Lid
Goedemorgen.
Ik gebruik al jaren het pinnacle studio 15 programma naar volle tevredenheid. Ik kan hier mee lezen en schrijven.
Deze draait op een oude pc onder windows 7, die niet op internet is aangesloten.
Nu heb ik daar problemen mee, en het programma zou opnieuw geinstalleerd moeten worden.
Het probleem is dat ik mijn installatie schijf kwijt ben.
Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan deze software tegen betaling.
Ik heb op mijn windows 10 PC pinnacle 23 gemonteerd maar kan daar niet mee werken.
Dus ik heb er alle belang bij dat ik in het bezit kom van een installatieschijf Studio 15.
Wie o wie kan mij helpen.
Prettige zondag
 
wel ik heb in mijn database de bestanden teruggevonden welke ooit op de installatieschijf aanwezig waren betreffende de pinnacle studio 15 ...
een afbeelding zegt soms meer dan woorden ..
Ashampoo_Snap_zondag 16 februari 2020_09h23m26s_004_.jpg


ik kan je deze iso bezorgen indien je dit wilt via TransferXL ...evenwel dien jezelf over deze licentie te beschikken om deze te kunnen activeren..
wil je de overdracht via TransferXL dien ik over je email adres te beschikken ...geef deze enkel via een pb door .
 
heb deze zelf eens getest op een virtuele Windows 10 en zonder enig probleem bekwam ik de trial versie er van aangezien ik deze licentie nooit heb aangekocht ..
ik wil maar aantonen dat ook deze te gebruiken is op de Windows 10 alhoewel er nu geadviseerd word om te upgraden naar een nieuwere versie ..
Ashampoo_Snap_zondag 16 februari 2020_10h31m36s_008_.jpg
 
via de Epic Privacy Browser kan ik deze ook probleemloos binnen halen ...doch niet via de Edge , Chrome en de Firefox ..deze 3 kregen dan de eerdere vermelding betreffende een onveilige site een advies die ik je mee wil geven is om het bestand na het downloaden niet zomaar te gebruiken > scan deze eerst !
ene het betreft ook om de trial versie te gaan welke men kon downloaden ...
*hier vervolgens de rechtstreekse link zonder de omwegen .. Pinnacle studio 15 trial
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem hier nog wel op een server staan. Totaal 4,28GB in 213 bestanden en 51 mappen. Inclusief alle content en bonus content pack's.
Dat zal een dingetje worden om dit even snel te versturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan