N
navarro
Gast
@Mik heb digitale tv van telenet !maar internet gaat niet!!!zit in een rijgsysteem!kan ook geen films huren rode knop enzo heb ik ook niet!en betaal voor en internet ook samen 54€
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Pluis: KPN is geen haar beter. Heb nu al drie keer een verhuizing moeten regelen voor iemand en al die drie keren ging er wel weer iets mis waardoor je aan de lijn moest hangen. En wel betalen hè...
@Mik heb digitale tv van telenet !maar internet gaat niet!!!zit in een rijgsysteem!kan ook geen films huren rode knop enzo heb ik ook niet!en betaal voor en internet ook samen 54€
Noem eens een Nederlandse provider met een gratis Helpdesk ? Misschien is ie er wel, maar ik zou het niet weten.
Ik wil het afkloppen, maar nog geen grote problemen gehad met KPN.
1 keer na een blikseminslag ergens in de buurt waarna het internet er uit lag. Dat heeft bijna een dag geduurd en ik was weer online.
@timo Dommel zegt tegen mij ook altijd het zelfde we onderzoeken en moet ook betalen;!
@mik weet het wel maar sta machteloos he!heb rond de middag nog eens replay gedaan op mijn ticket!heb jij soms antwoord gehad ikke nie zenne
@mik heb tv van telenet!!!! en internet van dommel!!!
en nee niet mogelijk telenet internet te krijgen door het rijgsysteem
ben je nu meee