Varia pay pal

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik had vroeger pay pal
maar weet nu niet meer hoe het allemaal werd gedaan
op pay pal zelf is het te verwarrend
zou alleen zo nu en dan 50euro overschrijving doen ik dacht dat het ook gaat met ideal
 
Paypal is een soort tussenpersoon om transacties te maken of te ontvangen.
Als je regelmatig spullen verkoopt via bijvoorbeeld eBay kun je ervoor kiezen om het betalen via PayPal te regelen.
Het bedrag wordt dan dus op jouw PayPal rekening gestort.
Voorwaarde voor een PayPal rekening is dat er een tegenrekening moet zijn in de vorm van een Creditcard.
Ook kun je iets kopen via bijvoorbeeld eBay en betalen via PayPal. Het bedrag wordt dan van uw creditcard rekening afgeschreven naar de Paypal rekening of als er genoeg geld op de PayPal rekening wordt het daar vanaf geschreven.

Dus zo af en toe 50 euro overschrijven naar PayPal klopt niet.
 
De evolutie van betaalmiddelen heeft paypal zowat ingehaald... niet meer echt nodig.
Er zijn ook al een aantal incidenten geweest met gekraakte rekeningen. Ik gebruik het niet meer ....
 
Ik zou eerst eens inloggen op PayPal als je deze inloggegevens nog hebt en kijken wat er op deze rekening staat.
Want je zegt dat je zo af en toe 50 euro over moet maken. Ik zou checken waar naartoe dat geld dan gaat en eventueel stopzetten. Eventueel PayPal benaderen hierover.
En mocht er een enorm bedrag van u op PayPal staan zou ik dit bedrag zo snel mogelijk terugboeken naar uw rekening.

Hier een link https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us

Dit zijn zaken die u zelf moet regelen met PayPal, hier kunnen wij niets bij helpen behalve raad geven.
 
er staat maar 26,04 euro op
(ik moet niet iedere keer iets over maken )

ik zou dat dan op 0 moeten zetten
en dan nog verder dingen moet doen voor van paypal af te geraken

als er nog iemand raad kan geven wat ik kan doen ,dank bij voorbaat
 
Zolang het om een gewone betaling gaat is Paypal praktisch. Als er problemen zijn dan is het uiterst moeilijk om je zaak te verdedigen. Als je een betaling doet aan bv. een website dan gebeurt de betaling maar wordt ook automatische betaling ingeschakeld. De website waar je iets hebt gekocht kan de betaling meerdere keren laten uitvoeren. Heb je een betaling gedaan kijk dan of "automatisch betalen "actief is voor die website. Het beste is dit uitschakelen. Let wel , je moet dit doen voor elke transactie. Voor alle bestellingen uitschakelen in een trek gaat niet. Dit is een gevaarlijk concept. Zo heeft Fnac al tweemaal de aangekochte printer gefactureerd. Dit wordt nu nagezien. Daar kruipt veel tijd in. Het Paypal concept is voor verbetering vatbaar.
 
Ik heb zelden problemen met Paypal en gebruik die rekening al vele jaren,ik vul ook onderzoeken in en veel van mijn vergoedingen worden op mijn rekening gezet.
Het klopt dat je geen creditkaart moet hebben,een gewone debetkaart volstaat.Als je zelf 2de hands of nieuw verkoopt op ebay kan je een betaalverzoek sturen via Paypal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan