Software partition magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
kan er mij iemand simpel uitleggen hoe ik ofwel met schijfbeheer mijn c schijf verklein en een D vergroot en een E schijf bij aanmaak
of hoe partition magic free version werkt

dank u

ed
 
hier is de juistte

5fabe6843c35f-schijfbeheer.jpg
 
ik dacht dat je zei dat ik ze niet kon vergroten de D schijf en de E schijf niet aanmaken op de nul schijf,
nu wel
is dit een moeilijk programma

thanks boss
zit hier redelijk te draaien
 
zoals ik eerder meedeelde is de D je recovery partitie meegeleverd met dit systeempje ..
indien deze pc eerder geupgraded werd naar de Windows 10 dan ben jij niets met deze recovery partitie ..en zou je vervolgens de C kunnen verkleinen maar dien je de recovery partitie ook te verwijderen ..

*zoals het op dit moment is kun je de D niet vergroten .. ook kun je de C niet verkleinen ..
er zijn al 7 partities aanwezig en dat is het maximum ..
je dient de D te verwijderen zodat dit een niettoegewezenruimte word vervolgens defragmenteer je de C en verklein je deze ..de niettoegewezenruimte die jij verkrijgt door de C te verkleinen zal automatisch samen gevoegd worden met de niettoegewezenruimte wat ooit de D partitie was ..is dat gebeurd dan kan je van deze niettoegewezenruimte een nieuwe partitie aanmaken welke je dan ook de letter D geeft aangezien je de recovery partitie verwijderd heb in het voorgaande is deze letter D terug beschikbaar .
 
juist, ik moet stoppen met schrijven, ik type letter continue verkeerd en zie niet goed
maar ik begrijp het
maar ik heb daarvoor toch het programma macrium reflect nodig of is het de werkwijze gewoon vergroten en verkleinen in windows zelf zonder programma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan