Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kan er mij iemand simpel uitleggen hoe ik ofwel met schijfbeheer mijn c schijf verklein en een D vergroot en een E schijf bij aanmaak
of hoe partition magic free version werkt
zoals ik eerder meedeelde is de D je recovery partitie meegeleverd met dit systeempje ..
indien deze pc eerder geupgraded werd naar de Windows 10 dan ben jij niets met deze recovery partitie ..en zou je vervolgens de C kunnen verkleinen maar dien je de recovery partitie ook te verwijderen ..
*zoals het op dit moment is kun je de D niet vergroten .. ook kun je de C niet verkleinen ..
er zijn al 7 partities aanwezig en dat is het maximum ..
je dient de D te verwijderen zodat dit een niettoegewezenruimte word vervolgens defragmenteer je de C en verklein je deze ..de niettoegewezenruimte die jij verkrijgt door de C te verkleinen zal automatisch samen gevoegd worden met de niettoegewezenruimte wat ooit de D partitie was ..is dat gebeurd dan kan je van deze niettoegewezenruimte een nieuwe partitie aanmaken welke je dan ook de letter D geeft aangezien je de recovery partitie verwijderd heb in het voorgaande is deze letter D terug beschikbaar .
juist, ik moet stoppen met schrijven, ik type letter continue verkeerd en zie niet goed
maar ik begrijp het
maar ik heb daarvoor toch het programma macrium reflect nodig of is het de werkwijze gewoon vergroten en verkleinen in windows zelf zonder programma
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.