E-mail Pakjes, afzendadres checken

UPS, DPD of GLS zouden toch een vaste email adres moeten hebben van waaruit ze naar je toe zenden. Meermaals krijg ik meldingen van die gasten dat je iets moet doen. Ik vertrouw het niet omdat de afzender zijn email een bijeenraapsel is van tekens en telkens een nwe verzender met andere tekens.
Is dat Bpost die geen concurrentie wil of zijn het spelletjes van bestaande of toekomstige bandieten?

In den beginne was dat nog allemaal eerlijk. Ik denk dat ik ze naar ophaalpunt laat sturen. Je zit daar thuis gelijk ne zot op te wachten, dat hoeft ook niet meer.
Ps: 4 dagen geen internet gehad, een voeding van DNS was stuk.

nu mag je me toch eens zeggen waarom je altijd zorg dat ik niet meer kan wijzegingen kan aan brengen aan mijn bericht.
dit lijkt op pesterijen . dit mag stoppen!!!!!!! :mad:
als Vip lid zou ik nu nog aan de bovenste bericht kunnen wijzigingen aan brengen

Ik weet niet tot wij je bericht #6 gericht is, maar wat je daarin meldt kan ik niet plaatsen.
VIP lid of niet maakt geen verschil voor het kunnen wjzigen van je berichten of posts eens verstuurd.

Je kan enkel wijzigen in je eigen bericht en die mogelijkheid is beperkt in de tijd.
Voor VIP leden is dat véél langer dan voor gewone leden.

1750025728455.png

Er is geen mogelijkheid, zelfs niet voor een beheerder om een welbepaald bericht en/of post af te grendelen voor wijziging door de poster zelf buiten die omstandigheden hierboven.

PS : onderwerpen (= eerste bericht of vraagstelling = #1 van een onderwerp) kan je NOOIT bewerken of verwijderen. Dat zou immers tot chaos leiden.

berichten = alle posts in een discussie vanaf #2 !

Laatst bewerkt:
Vandaag naar de douane gebeld omdat ik een mail (valse) van hun had gekregen om 1€ douanerechten te betalen binnen de 48 uur. Die gast zei meteen 'nergens op klikken'.
Ik had al op dat rood vlakje geklickt maar niet verder ergens op. Chrome met zijn 2 sleuteltjes bovenaan (beveiligd). Die afzender is dan premiumstylez.hair , allemaal proffesioneel met Fod douane etc opgemaakt. En je kan verder👽 klikken, nee, nee, nee.
Rotte wereld.

Vanmorgen nog een e-mail binnen gekregen zogezegd van CM. Maar het afzenders e-mailadres was van iemand in ergensverweggistan.
Ook de link achter de knop in het bericht verwees naar een obscure website.
Dadelijk weggezwierd.
Ze proberen vanalles om aan je gegevens en centen te komen.

Als men nu de werkwijze eens kon googlen, dit zou al veel onheil kunnen wegnemen.
Dame van mijne boekenwinkel zei: mijn pakje kwam van de VS, ligt dan al dagen zomaar bij douane en krijg je dan aan met mss 'n brief voor evtl kosten.
Heel google weet minder dan 1 mens van een boekenwinkel. (En doen ook pakjes)

Terug
Bovenaan