Windows 11 outlook

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als mijn vrouw op haar knop aanmelden klikt bovenaan de werkbalk om haar mails te lezen van Hotmail (outlook live) krijgt ze deze mededeling, ik heb de laatste nieuw versie van outlook live geïnstalleerd, als eens de antivirus en MWB uitgezet, zelfs in de instellingen waar staat de proxyconfiguratie instellingen automatisch detecteren, dit afgezet, waarom dit aanstond weet ik ook niet, ik heb daar nooit zelf aan geweest, maar niets helpt, iemand een gedacht wat het kan zijn, ze werkt met Chrome de laatste versie. Ook in andere browsers zoals Edge en Firefox zelfde probleem?
foutmelding.jpg

Hoi JW

Ik kan wel in mijn account maar krijg steeds die vervelende boodschap, dat is goed voor wifi thuis, maar gevaarlijk als ik het ooit openbaar zou gebruiken.
Trouwens geen enkele helpdesk van MS was toegankelijk vandaag.

Groetjes

Jaag dit artikel : https://www.neowin.net/news/microso...able-as-windows-11-25h224h2-update-breaks-it/ eens door een vertaaltool.
Er is een fundamenteel probleem ontstaan.

Maar alleszins begrijp ik niet waarom je verwijst naar de nieuwste versie van Outlook Live (wat overigens niet meer bestaat !) wat dus een app zou zijn en dan verder doorgaat over Chrome of andere browsers (wat dus webmail zou zijn)... In dat laatste geval gebruik je die Outlook dus niet ... graag helderheid scheppen.

Terug
Bovenaan