Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar omdat u Office 2010 "HELEMAAL en ALLES ervan" verwijderd hebt kunt u geen nieuwe versie van Office meer installeren omdat u teveel hebt verwijderd.
De enige manier waarop ik dat bij iemand heb kunnen herstellen was door de Ghost die tevoren gemaakt was terug te zetten en daarna de oude Office te laten overschrijven door de nieuwe en hogere versie.
Dan moeten er toch ergens nog bestanden of registersleutels aanwezig zijn die dit blokkeren.
Schoon de pc eens op met Ccleaner
Rechtsboven staat de laatste versie Download CCleaner 4.06.4324 - FileHippo.com
Maar omdat u Office 2010 "HELEMAAL en ALLES ervan" verwijderd hebt kunt u geen nieuwe versie van Office meer installeren omdat u teveel hebt verwijderd.
Ik heb hem opgeschoont. moet ik Office nog eens proberen te installeren?
Grtjs Tasja.
Waarom? Ik zie hier niet echt een probleem.
Wat er volgens zou kunnen gebeuren is dat Office 2013 na installatie geen verwijder bestand heeft. Je dient deze te verwijderen met de cd of dvd waar Office opstaat.
Als je met een werkende Office de cd er opnieuw in doet en kies voor installeren, zal er uiteindelijk een melding komen of je onderdelen wilt verwijderen of toevoegen of geheel office verwijderen.
Ga je nu Office verwijderen met een verwijdertool, dan gaat deze tool zelf op zoek naar bestanden en registersleutels die volgens deze tool bij Office horen. Als je daar goed over nadenkt kan dat heel gevaarlijk zijn en kan zelfs een pc volledig plat leggen.
Grote kans dus dat er nu ergens nog bestanden staan of registersleutels zijn die de install tegenhouden. Dit moet dus eerst weg.
Ik denk dus niet dat er te veel weg is, maar er ergens nog resten staan. Te weinig dus weggehaald. Bestanden dus waarvan de tool niet wist dat deze bij Office hoort.
Ik heb al eerder in dit topic vertelt dat ik Office 2013 eerst via een torrent en daarna via de site van Office heb geïnstalleerd.
En heb je ook een legale KEY om het product bij Microsoft te registreren?