Natte droom of onze volgende auto ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil niet weten wat dit prachtige ding moet gekost hebben. Maar dat zal wel in de honderdduizenden geweest zijn.
 
Mooi ding, maar mijn fietsenrek past daar niet op
4_12_12.gif
 
Met die auto die jij hebt, moet jij toch geen fietsenrek? Die rij je er toch zo in. volgens mij wel een stuk of 4 als het echt moet.
Toch wel, als ik soms eens een keer 1 of 2 dagen weg ga om een leuke fietstocht te maken doe ik dat niet met de caravan maar slaap ik voor 1 nachtje achterin de bus.
Daar is dan dus een bed aanwezig en geen ruimte voor de fietsen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: cve
Ja, maar kapers op de kust hé ! De nieuw opkomende merken zijn pakken gedurfder en hebben ook meer aandacht voor behaaglijkheid. Een Tesla vind ik in de cockpit altijd zo kaal, zo koud en ongezellig leeg ... Het minimalisme brengt ze naar beneden.

Kijk eens naar dit :

en weet je wat : de verwachte prijs ligt lager dan Tesla ...
 
Ja, maar kapers op de kust hé ! De nieuw opkomende merken zijn pakken gedurfder en hebben ook meer aandacht voor behaaglijkheid. Een Tesla vind ik in de cockpit altijd zo kaal, zo koud en ongezellig leeg ... Het minimalisme brengt ze naar beneden.

Kijk eens naar dit :

en weet je wat : de verwachte prijs ligt lager dan Tesla ...
Denk bij het zien van dit filmpje aan Tesla, zeker voor de buitenkant en je ziet heel veel gelijkenissen vind ik. Maar het is zeker een heel mooi product.
 
Vergelijk maar eens de interieurs : Tesla, Lucid en DS (die laatste is de mijne...)
 

Bijlagen

  • tesla.jpeg
    tesla.jpeg
    52.1 KB · Weergaven: 123
  • lucid.jpg
    lucid.jpg
    67.6 KB · Weergaven: 120
  • ds-7-crossback_02.jpg
    ds-7-crossback_02.jpg
    32.5 KB · Weergaven: 133
  • Wow
Waarderingen: WaWa
Potverdikkie, wat een mooie wagen heb jij, Philip! Prachtig!
Het 'interieur' van mijn 22 jaar oude fiets ziet er aanzienlijk minder luxe uit. Op mijn stuur zit alleen een bel en een 20 jaar oude fietscomputer.
 
  • Haha
Waarderingen: WaWa
De buitenkant :
 

Bijlagen

  • DS7_anoniem_voor.jpg
    DS7_anoniem_voor.jpg
    81.8 KB · Weergaven: 109
  • DS7_anoniem_achter.jpg
    DS7_anoniem_achter.jpg
    68.3 KB · Weergaven: 117
Ook mooi! Ik heb maar één exterieurfoto van mijn stalen ros. 22 jaar geleden genomen, toen ik hem net had gekocht en goed had afgesteld.

5f9ebe7f840a5-Sparta_Florida-verkleind.png


Geen elektrische ondersteuning. Alleen de fietscomputer gebruikt wat stroom.
 
  • Leuk
Waarderingen: WaWa
Ik rij ook niet altijd met de auto, maar ook voor de fiets koos ik voor electrische ondersteuning ... Speed Pedelec vorig jaar gekocht.
Dit model (toen nog wel in zwart )....
 

Bijlagen

  • RM Speed Pedelec.jpg
    RM Speed Pedelec.jpg
    52.9 KB · Weergaven: 121
  • Wow
Waarderingen: WaWa
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan