Natte droom of onze volgende auto ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die sportieve zit is hier enkel op deze publi-foto.... Zoals je ziet is het frame zelf naar achter hellend, maar staat hier de zadelpen onnatuurlijk hoog. In het gebruik is het enigzins anders : daar zet je het zadel een pak lager en krijgt daardoor een hoger stuurhouding.

De prijs is wat het is, ja, maar in mijn geval is het dan ook de speedelec versie, meer dan 25 km / u. Ik rij met mijn gewone fiets al regelmatig meer dan 25 km/u dus een gewone e-bike was geen optie.
 
Die sportieve zit is hier enkel op deze publi-foto.... Zoals je ziet is het frame zelf naar achter hellend, maar staat hier de zadelpen onnatuurlijk hoog. In het gebruik is het enigzins anders : daar zet je het zadel een pak lager en krijgt daardoor een hoger stuurhouding.

De prijs is wat het is, ja, maar in mijn geval is het dan ook de speedelec versie, meer dan 25 km / u. Ik rij met mijn gewone fiets al regelmatig meer dan 25 km/u dus een gewone e-bike was geen optie.
Ik kan amper mijn pedalen rond draaien, want mijn knieën kunnen dit niet meer aan. Man dat doet zo een zeer om te fietsen, al dan niet electrisch. Mijn vrouw heeft een electrische fiets en ik neem nu ook deze, maar zelfs met deze is het een hel om te fietsen. Dus doe ik het eigenlijk zo weinig mogelijk omwille van de helse pijnen in die verdomde knieën.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan