Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb hier een pc staan als ik deze opstart val deze uit na 2 a 3 sec, heb geheugen al nagekeken al andere voeding gestoken, hardeschijf eens lost gekoppeld niet helpt. Ook aan en uit knop eens uitgeschakeld.
 
denk niet dat het bij enkel een nieuw moederbord blijft of het moet zijn dat de processor dezelfde is ...
ook dien de Windows opnieuw geinstalleerd/geactiveerd te worden ...
Moederbordje kiezen met dezelfde sokket op als dat er nu inzit he maat. Dan kan je de processor gewoon over zetten. Als je het tenminste weet welke sokket het is, al is dat ook op de processor te zien wat het is. Als je moederbord eruit moet, moet die koeling van je processor en dan zie je het op de processor staan welke sokket die nodig heeft. Ja windows gaat ook weer her geinstalleerd moeten worden. Windows gaat moeilijk doen als hij een ander moederbord tegenkomt zonder dat je de windows opnieuw hebt geinstalleerd.
 
dat begreep ik wel maar als het om een 8 jaar oude pc gaat is het soms al moeilijker om nog zo een moederbord vast te krijgen met dezelfde socket.
er word overigens ook nergens vermeld hou jong deze pc is maar aangezien dit topic gestart werd in Vista denk ik dat de pc in kwestie toch ouder is dan 9 jaar .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan