Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had ik ook gevonden als hint ... nogal van de pot gerukt vind ik persoonlijk.Wat je zou kunnen doen als je met VLC wit blijven werken is een leeg audiobestand van het aantal seconden dat je wilt telkens tussen de nummers zetten in de playlist.
Zo'n leeg audio bestand is gemakkelijk te maken met bijvoorbeeld audacity.
Hihi, een namiddagje muziek luisteren vergt op die manier wel een ganse dag programmeerwerk hé ! Leuk als spielerei (ik doe ook wel eens zo'n zaken) maar praktisch van geen enkel nut.probeer deze xspf bestandje van 2 duitse slagers eens af te spelen ..hier spelen deze 2 achteréén af ..enkel de fate out is er ..
dus enkel het xspf aanklikken en openen via de vlc player terwijl de 2 liedjes elders opgeslagen zijn ..
*note : in het xpsf bestand word de locatie M vermeld
M is hier een interne schijf 3 **mogelijk dat deze bij u niet af te spelen is aangezien jij waarschijnlijk de liedjes op een andere locatie zet !
**je zou dan eerst via kladblok deze playlist moeten aanpassen zodat de locatie klopt met de opslag locatie van u .
Ik dacht geen moment dat het je ernst was om dit dagdagelijks te gebruiken, wees gerust ... Ik weet ondertussen dat je een nuchter mens bent !@PhilipV dit was eerder een testje voor mezelf ..
Mee eens, ik heb bijna een miljoen audiotracks en uiteraard is dit dan gekkenwerk.Had ik ook gevonden als hint ... nogal van de pot gerukt vind ik persoonlijk.
Ik heb zo'n 45000 audio-bestanden staan en speel die uiteraard niet af via playlists ! Ziet ge het al gebeuren om daar steeds dubbels van bestandjes met 5 sec. stilte tussen te gaan zetten in de mappen waaruit ik afspeel ! Hilarisch onzinnige suggestie vond ik dat ...