ik vraag je om het merk van de laptop .....
indien deze een medion is dan kun je geluk hebben dat ze deze werkelijk ook nakijken ...en zonodig herstellen ..
echter is gebleken (daarom trent werd er hier nog een topic opgestart ) dat de persoon in kwestie de laptop tot 3x toe heeft terug gestuurdt ...
telkens kwam hij er op uit dat ze zelfs de moeite niet genomen hadden om deze na te kijken ..
als oplossing boden ze hem een nieuwe laptop aan omdat volgens hen ( medion) het probleem niet gevonden kon worden !!!
de laptop die hem werd toegestuurd was wel degelijk nieuw , maar was van een mindere kwaliteit ( hierbij bedoel ik dan gezien de specificaties van de laptop) ook koste deze nieuwe maar de helft van hetgene hij betaalde voor zijne laptop die zo gezegdt niet te herstellen was ..
wat ik je hiermee wil duidelijk maken is indien zij u een nieuwe aanbieden , eis dan dat deze dezelfde specificaties heeft ...zoniet moeten ze u een betere geven vermits er een meer kost kan betaalt worden ( deze mag nooit hoger zijn dan 100€)
een mindere kwaliteit weiger je en je eis dan je geld terug !
desnoods stap je naar de consumentenbond
een gewaarschuwd mens is er twee waard