Mijn website cursiefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen, ik word eerder afgescheept. Het forum is blijkbaar meer bedoeld voor mensen die er bijna alles van weten en dus niet zo zeer voor beginners-onwetenden.
Sorry, dit is MIJN indruk.
Ik blijf dus op mijn honger zitten.

Groeten.

Jan C.

Hoi Jan, sorry dat ik nu pas reageer.

Het forum is voor idereen bedoeld en zeker ook voor mensen als jij. Iedereen helpt hier graag op Pctuts.

In jouw Topic vraag staat de vraag om jouw website te beoordelen.
Dit heb ik gedaan.
Verder heb je mij nog geen vraag gesteld hoe je verder moet, dus ik begrijp de beschuldiging niet helemaal goed.

Is er nu een oplossing in zicht?
Word ik nu nog verder geholpen, zo ja door wie? Jullie antwoorden met zijn drieën.
Ik weet echt niet meer wie wie is.
Doe er wat aan AUB!
Groeten.

Jan C.

In dit Topic vraag je ons de website te beoordelen, dat hebben we gedaan en hebben zelfs wat tips gegeven.
DamienJack vraagt of dit Topic gesloten mag worden. Geheel terecht volgens mij, want de antwoorden heb je gekregen.

Als je iets veranderd wilt hebben op jouw website, iets waarvan je zelf niet weet hoe je dit moet doen, kan je hiervoor een nieuw Topic aanmaken in de juiste forumgroep en je zal dan als iemand de oplossing weet, het juiste antwoord krijgen. Of misschien een heel eind op weg geholpen worden.
Zo'n antwoord kan door meerdere mensen gegeven worden. Wij zijn allemaal vrijwilligers met niet altijd genoeg tijd. Daarom is het normaal dat meerdere mensen antwoorden.
Het kan ook gebeuren dat je tevens een antwoord krijg van een gewoon lid die eventueel een antwoord op jouw vraag weet.

Zo werkt het hier op Pctuts en volgens mij op elke Forumsite.

Daarom snap ik jouw probeem even niet.

Jij mag hier ook gewoon een antwoord geven als je ergens een vraag ziet staan waarvan je het antwoord weet. Graag zelfs !

Laatst bewerkt door een moderator:
Jan,

als je een duidelijk antwoord wilt hebben, dan zul je eerst zelf eens met een duidelijke vraagstelling moeten komen.

Wat jij schrijft is het volgende:

>> Wat vind je van mijn pagina ?

Dan krijg je antwoord en is jouw volgende vraag:

>> kan het zijn dat de map te vol zit.

Ik snap niet wat dat te maken heeft met jouw openingstopic.

Zorg dus eerst dat je je vraagstelling DUIDELIJK hebt, anders komen we echt niet verder.

Dat jij niet snapt wat ze bedoelen, dat kan, maar vraag dan wat je niet snapt, wij kunnen niet raden wat je niet snapt van de uitleg.
Heb jij die site zelf gemaakt of die vriend van je ?. Als jij alleen maar upload, dan is het voor ons geen doen om jou antwoord te geven, want jij
weet dan inderdaad niet waar wij het over hebben.

Over je site: soms zie je in het nieuws weleens mensen/kinderen die belaagd/lastig gevallen worden. Men heeft dan de informatie van internet gehaald.
Als ik naar jouw site kijk, dan mis ik alleen nog de pincode. (lachen).
Een schuilnaam, een emailadres, meer zou ik er zelf niet op zetten.
Nu is er nog niks aan de hand, maar je weet maar nooit he.

Laatst bewerkt:
Dag Koffiepot,
Wat op de homepage staat is inderdaad "open en bloot". Wat heb ik te verbergen?:5956:
Ok. Ik kan je volgen in je redenering en wat persoonlijke info verwijderen. Ik overweeg je tip. Bedankt.
Inmiddels is de schrijver van mijn website ter plaatse geweest en heeft hij mij "gered".
Fout lag niet aan hem eerder aan de logica van mezelf. Mea culpa. :shame:
'k Bedank :us4alldank: iedereen voor
de ijver die ze aan de dag hebben gelegd om mijn "niet snappen" te proberen te begrijpen.
Snapt jij het nog? :nee:?

Incident clos!

Groeten.

Jan C.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan