Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel mooi , dit zou ik later ook willen doen zo met de motorhome op weg , je hebt altijd je huis mee en als je vertrokken bent , ben je dan ook direct op reis ook he
 
Camperjolijt

Camperjolijt

Beste,
Prachtige reisjes hebben jullie gemaakt, die mij veel aan mijn zuiderse trektochten doen terug verlangen.
Ben ook een campervriend, maar van een ander alooi en leeftijd (83).
In de jaren tachtig met een omgebouwde "camionette" Zuid-Eurpa doorploegd, samen met mijn echtgenote. Op den duur vond zij het niet meer zo boeiend...
Ik heb mij maar op onze grote tuin gestort, een even leuke ervaring.
Rond de eeuwwisseling kon ik mijn trekkershart niet meer tot rust paaien en kocht tweedehands een VW-kampeerbusje.
Wanneer de tuin het toelaat vullen we onze "zwerfwagen" en tuffen voor een weekje door Frankrijk of een weekend in de Ardennen.
Het grote voordeel van ons busje is dat je met wat ervaring "wild" kunt overnachten en ook de leukste kleine weggetjes berijden.
Voor een warme schrobbeurt bezoeken we af en toe een camping. Onze watervoorraad is namelijk beperkt ,ook afvalwatertank en toilet. We gunnen ons dagelijks een etentje buitenshuis...
.Na een tijdje verlangt vrouwlief naar de kinderen en kleinkinderen, en wat meer comfort ;).Zo krijgen beiden onze zin .
Veel camperplezier gewenst :duimop:

merkhout
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nog even vertellen dat mijn geschrijf : "camperjolijt" in hoofdzaak bestemd was voor
vera&ludo van freewebs.com
een verre groet van

merkhout
 
mooie site maar ieder doet zijn ding zoals hun het beste uitkomt
ik ben niet een liefhebber om steeds maar naar het buitenland te trekken als men zijn eigen land nog niet kent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan