Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vlak voor het eindejaar nog de pc van mijn kleinzoon herdaan. Heeft ook bijna 24 uur gedaan hierover. Maar er kwamen wel meer als 200 updates binnen.
Die 24 uur, ik denk dat het komt omdat er zo massaal veel zijn + Het is een amd dual core. Ook nog een gewone hd.
Als ik dat vergelijk met mijn pc, ja, dan is 24 uur wel mogelijk.
 
ok Mik bij u kwamen ze dan tenslotte binnen maar hier dus geen enkele op uitzondering van de update agent !
nadat ik dus zelf de upgrade opgestart had naar de Windows 10 kwamen de update's wel gewoon binnen voor deze Windows 10
 
ok Mik bij u kwamen ze dan tenslotte binnen maar hier dus geen enkele op uitzondering van de update agent !
nadat ik dus zelf de upgrade opgestart had naar de Windows 10 kwamen de update's wel gewoon binnen voor deze Windows 10

Na die meer dan 200 updates, heb ik ook die Media Creation Tool gebruikt om de upgrade te doen. Had toen zelfs nog niet de uitnodiging.
 
Gaat alleszins een lokale oorzaak hebben. Het is niet zo dat Microsoft geen updates meer aanbied voor Windows 7. Ik installeer deze nog wekelijks en update de betreffende systemen altijd volledig. Het kan zijn dat de ene er langer over doet dan de andere... Gemiddeld doe ik daar een halve dag over.
 
ik heb ook al meermaals een verse Windows 7 dienen te instaleren op de pc's die hier werden binnen gebracht ...
nooit geen problemen met het updaten gehad , dit was dus nu wel de eerste keer dat ik in VMWare de Windows 7 installeerde maar jij kent VMWare ook en je weet dat deze dus geen problemen maakt wat betreft het aanmaken van een verbinding .
das dan ook de reden dat ik het niet begrijp wat er de mogelijke oorzaak van zou kunnen geweest zijn dat er dus in die 24 uren géén enkele update binnen kwam ...tenslotte kwam pas nadat ik de 2de keer de opdrachtprompt (administrator ) draaide de upgrade Windows 10 wel binnen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan