Microsoft verwijdert Windows 7-update wegens problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Microsoft heeft een beveiligingsupdate voor Windows 7 en Server 2008 R2 die afgelopen dinsdag werd aangeboden teruggetrokken nadat gebruikers tegen problemen tijdens de installatie aanliepen. Zo verschenen er allerlei foutmeldingen en waren er zelfs klachten over opstartproblemen.
Microsoft security update 2949927 zorgt ervoor dat Windows 7 en Server 2008 het SHA-2 hashing-algoritme ondersteunen. In Windows 8 en nieuwer wordt dit algoritme al ondersteund. De update verscheen niet voor Server 2003 en Vista. Ook gebruikers van Windows 7 en Server 2008 R2 kunnen hem niet meer downloaden, omdat Microsoft de update heeft teruggetrokken. Daarnaast krijgen gebruikers die tegen problemen aanlopen het advies van de softwaregigant om de update te verwijderen. Microsoft zegt het probleem te onderzoeken en zal later met meer informatie komen.




bron:security.nl
 
Welke kiekens werken daar weten ze nu nog niet dat 1000 of 1000000 op windows 7 draaien, mensen dat zo geen kennis hebben van pc weten niet wat ze moeten doen.
 
Ik heb deze update ook handmatig verwijderd. Mijn W7 kreeg opstartproblemen na 2949927 geinstalleerd te hebben.
Auto update staat hier niet op automatisch en updates installeer ik altijd één voor één.
 
Mijn W7 kreeg opstartproblemen na 2949927 geinstalleerd te hebben.
Lana had je soms ook zwart scherm bij opstart?Vriend belde me daar straks..en had dit probleem..natuurlijk totaal geen pc kennis,vroeg of hij updates had genomen...antwoord ja ik denk het/weet het niet!Natuurlijk aan de foon is dit makkelijk om raad te geven he,geraakte ook niet in veilige modus!
Gezegd ja laptop moet bij geraken,want is pas verhuisd van de koekestad naar Oostende!Of heeft iemand tip die ik kan laten uitvoeren van op afstand???
mvg
 
Nee, ik kreeg een Stopfout.
Ben vergeten welke, maar ik dacht iets van 21 ofzo.

Ik heb de update kunnen verwijderen via veilige modus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan