E-mail Microsoft 365

Status
Niet open voor verdere reacties.
Loont het de moeite van mijn gratis hotmail.com account over te zetten naar een
Microsoft 365 Basic = 20€. of Personal account= 69€. per jaar ?
Heb je daar veel voordeel mee of niet ?
 
1716804049229.png
 
je vergelijkt hier wel appelen met citroenen...

Hotmails is een mail-account, niets meer...
Office c.q. Microsoft 365 is een ganse Office-suite van programma's, waaronder een mail hosting...
 
of je nu de web versie van outlook gebruikt of de versie van Microsoft 365 of ..... je moet nog altijd anti-spam regels aanmaken ....
sorry 't is nu éénmaal zo, ook bij een toepassing van een anti-spam programma, je moet dit ding aanleren: wat is spam / wat is geen spam!
in mijn G-mail web-versie zitten er nu honderden anti-spam regels, sporadisch komt er nu en dan nog één bij .... bijna spam-vrij, zeg nooit spam-vrij .... . die regels maken het verschil!
 
Laatst bewerkt:
Oké maar heb nu reeds een hele tijd geen spam meer en dacht dat ik misschien beter was met die 365
en ook is er geavanceerde bescherming tegen phishing en malware, geen advertenties en andere premium-functies voor uw Outlook.com-account - allemaal onderdeel van uw Microsoft 365-abonnement.
 
je vergelijkt hier wel appelen met citroenen...

Hotmails is een mail-account, niets meer...
Office c.q. Microsoft 365 is een ganse Office-suite van programma's, waaronder een mail hosting...
Maar in die 365 is er toch ook geavanceerde bescherming tegen phishing en malware,
geen advertenties en andere premium-functies voor een Outlook.com-account -
allemaal onderdeel van een Microsoft 365-abonnement.
 
Zoals PhilipV al zei, met office 365 heb je een volledige Office suite.
(Word, Excel Outlook, Access....)
Maar hoe dan ook, je hoeft niet iedere maand te betalen.
Eenmalige aankoop kan ook en daar kan je nog jaren verder mee, (zie link)
Spam & phishing wordt tegenhouden met de filters van je internetprovider, en je eigen filters die jezelf moet instellen bij ongewenste berichten.
https://www.gamers-outlet.net/en/microsoft-office-2021-professional-plus-iso
 
het is idd jou keuze.
Sinds Covid bestel ik zo ongeveer alles online.
Maar met de site die ik heb ik heb doorgestuurd help ik al jaren vrienden, clubjes, vzw's etc. met diverse software. (voor Covid)
Ik ben niet iemand die verkeerde links of illegale links doorstuurt.
Maar welk risico neem je voor +- 10€
Kwestie van mee te gaan met je tijd.
 
De argumenten die ik hier en daar hoor om geen online betalingen te doen, zijn gebaseerd op situaties die daar totaal niets mee te maken hebben. Als iemand bestolen wordt, is het omdat de gebruiker een fout maakt, niet het systeem! Bijvoorbeeld door op phishing in te gaan en de controle uit handen te geven. Online aankopen bij een te vetrouwen webwinkel of organisatie zijn in 99,999% altijd veilig. Kan ik je verzekeren.
 
Een webwinkel zoals bol.com zou je dan volledig moeten vertrouwen? Niet dus.
Van de week is bij programma Kassa een heel stuk geweest over verkoop van veiligheidsvesten door Bol.com. Bleek dat bol.com veel nepartikelen verkoopt.
Hoe kan je dan vertrouwen hebben in zo'n rganisatie?o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan