Hardware Messenger géén geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoPolo99

Steunend lid
Vip Lid
Beste,
Dame in kwestie heeft sedert 2 dagen probleem in Messenger chat.
Zij hoort de personen maar die personen horen haar niet.
Probleemoplosser ziet niks.
Stuurprogramma's gecontroleerd en zijn de meest recente.
Heb die eens verwijderd en een heropstart, géén oplossing.
Wat kan ik nog eventueel nakijken?
mvg,
Marc
 
staat de microfoon aan? Eigenlijk is het dit wat zou moeten aanstaan. Werkt de microfoon? Kijk eens in aparaatbeheer of er geen geel uitroeptekentje ergens staat.
 
Zou het anders ook niet meteen meer weten wat het probbleem zou kunnen zijn. Heb geen weet van een Messenger probleem. Is er geknoeid geweest in de instellingen? Dat is eigenlijk het enige wat ik nu nog kan denken.
 
Ik ben ook ten einde raad.
Dame is 78 en gebruikt notebook voor email, Messenger en FB.
Géén printer, géén scanner, géén externe HD, géén cd-rom.
Persoonlijk ga ik af en toe langs om de eventuele updates en upgrades te installeren.
Dus dame komt zeker niet aan de instellingen.
Zal de dame laten langsgaan bij een pc winkel en eventueel externe microfoon te laten installeren.
Toch bedankt voor het nakijken.
 
Vandaag nog eens langs geweest en nieuwe drivers geinstalleerd, doch probleem blijft.
Wat me wel opviel is wanneer de dame praat haar woorden nogmaals gehoord worden, precies echo.
Alsof het gesprek terugkeert ....alsof ze in een lus praat ....
 
Er is geen probleem met die microfoon. Microfoon pikt geluid op, speakers laten dit geluid horen... en de microfoon pikt ditzelfde geluid terug op... enzoverder.

De reden waarom mensen haar niet horen via messenger, zal zijn omdat die microfoon niet als gekozen apparaat staat. Maar van Messenger ken ik niets of nietveel. Dus daar kan ik niet mee helpen.
 
Ten einde raad.
Skype wordt niet gebruikt door haar en vriendinnen ( dame 78 en kring tussen 80 en hoger ).
Wou dan WhatsApp installeren maar dame niet in bezit van smartphone om de qr code te scannen.
Dame twijfelt nu tussen hersteldienst of smartphone.
Heb haar smartphone aanbevolen ( Samsung A32 ).
Toch iedereen bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan