Ok, sorry. Ik was het gisteren avond vergeten. Ik was ook doodop, na een rotnamiddag op het werk.
Nu voor je gaat naar fabrieksinstellingen kijk je best ff eerst welke apps je nu hebt staan op je tablet. Bedenk ook eens, gebruik ik die apps al dan niet? Indien niet verwijder deze eerst en dan ga je naar je play store en daar ga je naar mijn apps. Daar kies je voor bibliotheek, daar zie je wat je in de loop der jaren al allemaal hebt binnen gehaald. Dus daar haal je weg wat je NIET wens te herinstalleren. Alles wat je geïnstalleerd hebt, staat daar niet in. Dat staat in je play store onder geïnstalleerd. Daar kan je ook je apps die je niet wenst te behouden verwijderen. Doe dit eerst voor je naar je bibliotheek gaat. kwestie van geen dubbel werk te moeten doen.
eens je daarmee klaar bent, weet je dat dit deel in orde is.
Dan ga je naar je instellingen. Ga naar opties voor resetten ( hangt af van merk tot merk hoe dit omschreven wordt)
Dan ga je naar Opties voor resetten, terug naar fabrieksinstellingen, tik daarop, dan op alles wissen en ga daarmee akkoord.
Daarna zal je tablet zich terug naar zijn oorspronkelijke staat zetten, Je zult je taal, land en zo terug moeten invoeren voor je nogmaals verder kan gaan naar instellingen, en voor een tweede maal naar fabrieksinstellingen gaat. Je kan immers niet zonder landinstellingen, taal en ik denk ook je wifi code verder gaan naar je start scherm van waar je dan verder kan gaan naar je instellingen. Voer zo weinig mogelijk in, omdat je dit dan na een fabrieksinstelling toch weer kwijt bent. Wederom een kwestie van zo weinig mogelijk tijd en moeite kwijt te spelen.
Echter zeg ik al vraagt het een pak meer werk om toch 3 x terug naar fabrieksinstellingen te gaan na elkaar. Dit omdat je dan zekerder bent dat hij daadwerkelijk alles terug in zijn oorspronkelijke staat heeft gezet.
In u persoonlijk geval zou ik dus een backup terug plaatsen ook niet aan raden, want van wanneer dateert die backup? Van voor je probleem of erna? Dit kan je echter moeilijk achterhalen.
Ik hoop je hiermee al een eind op de goeie weg te hebben kunnen helpen.
Indien niet, aarzel niet en vraag gerust. Laat indien nodig je tablet liggen op het punt waar je twijfelt en wacht op antwoord.
Ik probeer zo vaak als mogelijk online te komen.
Oh nog een laatste tip. Laad je tablet eerst op tot minimaal 70%. Tijdens het proces van naar fabrieksinstellingen plaatsen hem aan de lader houden is ook een goede optie, maar er zijn tablets die weigeren dit te doen onder een batterij percentage van 70%, ook al hangt de tablet aan de lader.